Parsi Coders

نسخه‌ی کامل: بازی های play station 1
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
تا حالا شده دوست داشته باشین بازی های ps1 رو هر جا که دوست دارین بازی کنین ؟
قبل از هر چیزی بریم سراغ آموزش :
اول از همه باید نرم افزار fpse رو دالود کنین و بریزین تو گوشی و نصب کنینش .
اینم لینکش :http://www.4shared.com/file/RBT1ez9i/fp21.html
خوب تا اینجا شما فقط نرم افزاری دارید که بازی های ps1 رو اجرا می کنه . اما بازی ها :
به سایت doperoms.com رفته و در منوی سمت چپ سایت گزینه playstation psx را انتخاب کنید حالا هر بازیه پلی استیشن بخواید موجوده فقط دانلود کنید.
این بازی هایی که دانلود میکنید دارای پسوند 7z می باشند که باید این فایل را بوسیله ی برنامه ی winzip بازش کنید تا به فایلی با پسوند ecm برسید.
برنامه ecm100 را دانلود کنید (لینک در ادامه)و پس از انزیپ کردن بعد یه ایکون به نام unecm ظاهر میشه فایل بازیتونو (البته باید قبلش فایل بازیتونو انزیپ کرده باشید و به فرمت bin.ecm باشد ) بکشید بذارید روی ایکون unecm خودش یه فایل bin بدون ecm کنار فایل قبلیتون درست می کنه.حالا این فایلو که فقط پسوند bin داره رو بریزید تو گوشیتون.
لینک دانلود ecm 100 http://www.4shared.com/file/Oz0Zu5Jo/ecm100.htm
پس از اجرای برنامه حالا دکمه منو گوشیتون رو بزنید و گزینه load را انتخاب کنید و بازی رو که ریختید تو گوشی پیدا و اجرا کنید.
اگه خواستید بازی رو save کنین باید فایل bios برنامه رو از زیر دانلود کنین پس از وارد شدن به برنامه دکمه منو گوشی خود را فشار دهید و از پنجره باز شده گزینه setting و سپس system را انتخاب کنید سپس bios loading را بزنید و به آدرس فایل بایوسی را که که در زیر دانلود خواهید کرد و در گوشیتون ریختید رفته و فایل بایوس ( که اسمش scph1001.bin هست) را انتخاب کنید.
لینک دانلود فایل بایوس:http://www.4shared.com/file/Fty8OS_i/scph1001.htm
امیدوارم بدون هیچ مشکلی بتونید بازی ها رو اجرا کنین .

منبع : اندریودیها