Parsi Coders

نسخه‌ی کامل: جزئیات بزرگ ترین حمله DDoS در سال ۲۰۱۱
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.

موسسه Prolexic که خدمات مقابله با حملات سایبری به موسسات و شرکت های مختلف ارائه می دهد، اعلام کرد دامنه دارترین حملات DDoS در سال 2011 را شناسایی کرده است.

--------------------------------------------------------------------------------


موسسه Prolexic که خدمات مقابله با حملات سایبری به موسسات و شرکت های مختلف ارائه می دهد، اعلام کرد دامنه دارترین حملات DDoS در سال ۲۰۱۱ را شناسایی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از فارس، در جریان حملات بی سابقه ای که در چهار مرحله اتفاق افتاد، ترافیک بی سابقه ای از اطلاعات ایجاد شد که در جریان آن حجم گسترده ای از اطلاعات از چند شرکت بزرگ تجارت الکترونیک در آسیا سرقت شد و به نقاط مورد نظر هکرها منتقل شد.

حملات چهار مرحله ای یاد شده از ۵ تا ۱۲ نوامبر اتفاق افتاد. بررسی ها نشان می دهد این حملات موجب آلوده شدن بیش از ۲۵۰ هزار رایانه در نقاط مختلف دنیا شده و بدافزارهای مختلفی که در جریان این حمله به کار گرفته شدند اکثرا چینی بوده اند.

در شدیدترین موج این حملات ۱۵ هزار حمله و ارسال درخواست همزمان به یک سایت تجارت الکترونیک صورت گرفت که ترافیک داده بی سابقه ۴۵ گیگابیت در ثانیه به وجود آورد. اسم شرکت های مورد حمله هنوز اعلام نشده است.

هدف این حملات و ماهیت اطلاعات به سرقت رفته اعلام نشده است. اگر چه این حمله در سال ۲۰۱۱ بی سابقه بوده، اما حجم کل ترافیک یکی از حملات DOS که در سال ۲۰۱۰ انجام شده بود بیش از ۱۰۰ گیگابیت در ثانیه بود.