Parsi Coders

نسخه‌ی کامل: فید بدهید، PDF تحویل بگیرید! تابلوئید، سایتی برای ساختن مجله شخصی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
هر کدام از ما بسته به علایق و سلایق‌مان، بعضی از سایت‌ها و وبلاگ‌ها را می‌پسندیم و هر روز یا هر چند روز یک بار از آنها بازدید می‌کنیم یا مشترک فید آنها می‌شویم.

در این میان خیلی مواقع پیش می‌آید که خواسته باشیم، از مطالب پرینت بگیریم و سر فرصت آنها را بخوانیم، به علل مختلف:
- مطالب طولانی آنها، که خواندشان را از روی مونتیور، خسته‌کننده می‌کند.
- خودمان خسته هستیم و دوست داریم، آرمیده در بستر، مطالب پرینت‌شده را بخوانیم.
- اصلا از پرینت کردن و فرمت کاغذی خوشمان می‌آید.

بسیاری از صفحات وب برای پرینت شدن مستقیم مناسب نیستند، یعنی اگر در خود مرورگر دکمه پرینت را بزنیم، کلی از حواشی سایت هم همراه پست‌های اصلی پرینت می‌شود. در نتیجه مطلب اصلی میان حواشی سایت، گم می‌شود. به علاوه میزان مصرف کاغذ هم بالا می‌رود.

راستش من غالبا، برای پرینت گرفتن مطالب سایت‌ها و وبلاگ‌ها، متن آنها را در ورد مایکروسافت، کپی و پیست می‌کنم، بعد اندازه فونت را تعیین می‌کنم، غالبا هم دوست دارم، مطالب را در دوستون بخوانم.

خوب! این کار وقت‌گیر است و همیشه حوصله اش را ندارم، اما سایتی که امروز به شما معرفی خواهم کرد، نه تنها این مشکل را برطرف می‌کند، بلکه به شما کمک می‌کند، یک مجله شخصی هم به وجود بیاورید.
کار کردن با سایت tabbloid، بسیار ساده است. به طور خلاصه، این سایت، نشانی فیدهای مورد علاقه را از شما تحولی می‌گیرد و آنها را به صورت پاکیزه‌ای با فرمت PDF و با ظاهری شبیه یک مجله، به شما ایمیل می‌کند! شما می‌توانید این PDF، را به راحتتی پرینت کنید یا در صورتی که ای‌بوک ریدر دارید، وارد ریدر خود کنید.
در ضمن شما می‌توانید تعیین کنید که مجله، هر روز برایتان ایمیل شود یا به صورت هفتگی.

متأسفانه، این سایت از مطالب فارسی پشتیبانی نمی‌کند. بد نیست ایمیلی به مسئولان سایت بزنیم و از آنها بخواهیم این مشکل را برطرف کنند.

ورود به سایت

کد:
http://www.tabbloid.com/