Parsi Coders

نسخه‌ی کامل: رونمایی از BMW Gran Coupe سری ۶ مدل ۲۰۱۳
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
[عکس: 02-2012-bmw-6-series-gran-coupe628.jpg]

شرکت اتومبیل سازی BMW آلمان پیش نمایشی از خودروی BMW 6-Series Gran Coupe تولیدی خود را ارئه کرد، خودروی ۴ در با طراحی خارجی فوق العاده زیبا و اتاق داخلی زیبا و مجهز به امکانات رفاهی برای حداکثر پنج مسافر. تناسب رنگ در طراحی سطوح زیبای خودروی BMW 6-Series Gran Coupe توانایی منحصر به فردی در برطرف کردن نیاز کسانی خواهد داشت که به دنبال یک کوپه لوکس و ورزشی زیبا هستند، این پیش نمایش البته تا زمان انتشار نهایی بسیار تغییر خواهد کرد اما چیزی که برای ما مشخص است اینکه این خودرو جزو خودروهای لوکس و گران قیمت سال ۲۰۱۳ میلادی خواهد بود.

اتومبیل BMW 6-Series Gran Coupe در سه مدل مشخص در ایالات متحده عرضه خواهد شد. این مدل ۶ سیلندر مدل اولیه آن خواهد بود که اوایل تابستان ۲۰۱۲ عرضه خواهد شد که از لحاظ امکانات فاصله چندانی هم با نسخه نهایی که در سال ۲۰۱۳ منتشر خواهد شد ندارد.


[عکس: gran-cup.gif]

طول خودروی Gran Coupe 4.4 اینچ (۱۱۱ میلی متر) بیشتر از کوپه های دو در هم ردیف خود است که این افزایش طول برای راحتی بیشتر سرنشینان صندلی عقب اعمال شده است. این خودرو در مقایسه با BMW 550i 1.3 اینچ عریض تر و ۲٫۸ اینچ از لحاظ ارتفاع کوتاه تر است.

[عکس: gran2.gif]

اتومبیل Gran Coupe بر طبق رسم همه محصولات خط تولید ۶-Series Coupe شرکت BMW خودرویی با طراحی خیره کننده، لوکس و در عین حال بسیار راحت است که جزو خودروهای لوکس ورزشی نیز دسته بندی می شود، خودروهایی که در عین گران بودن و دارا بودن ظاهری لوکس پویایی یک خودروی ورزشی را نیز دارا هستند.

[عکس: gran5.jpg]

در نهایت آنچه که در مورد BMW 6-Series Gran Coupe نباید از قلم انداخت این نکته است که این اتومبیل با طیف وسیعی از سیستم های کمک راننده به بازار عرضه خواهد شد، سیستم هایی که شاید پیش از آن در هیچ اتومبیل دیگری استفاده نشده باشد، به هرحال باید تا زمان انتشار آن منتظر بمانیم تا امکانات نسخه نهایی را با وعده های جذابی که بی ام و در مورد این خودرو داده است مقایسه کنیم.

منبع : autoblog