Parsi Coders

نسخه‌ی کامل: فیلم کوروش بزرگ
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
یلمنامه ی فیلم سینمایی بین المللی کوروش بزرگ به پایان رسید. و علی معلم تهیه کننده ی این فیلم منتظر صدور مجوز برای این فیلم است.

اين پروژه، پروژه بلند مدتي است و حداقل مطالعات آن 5/1 سال‌ بطول مي‌انجامد. نکته ديگر اينست که اين پروژه نيازمند سرمايه‌گذاري کلان است و ممکن است به اندازه کل گردش مالي سينماي ايران هزينه ببرد. فيلم «کوروش» ممکن است 70 ميليون دلار هزينه ببرد و پروژه‌اي نيست که بشود به همين سادگي آن را انجام داد اگر هم در سطح پائين انجام شود. مي‌شود مثل يکي از همين فيلم‌هايي که امروز ساخته مي‌شود و تا رامهرمز و کرج هم برد ندارد!

«معلم» خاطر نشان ساخته: تاکنون و در مسير اين پروژه نزديک به 6 هزار ايميل از افراد مختلف دريافت کرده‌ام که آمادگي خود را براي کمک به اين پروژه از يک تا 100 هزار دلار اعلام کرده‌اند.

قابل ذکر است که این پروژه اگر به اجرا دراید گرانترین فیلم تاریخ سینمای ایران خواهد بود و همچنین اولین فیلم بین المللی ساخت ایران.

گفتنی است که بازیگران مشهوری هم چون راسل کرو و براد پیت نیز در این فیلم ایفای نقش خواهند کرد.

[عکس: RussellCroweOct05.jpg]

البته برای بازیگران ایرانی نیز نقشهایی در نظر گرفته شده است. کارگردانی این فیلم را جعفری جوزانی به عهده خواهد گرفت.
علی معلم در پاسخ به منتقدینی که میگفتند چرا نقش کوروش را به بازیگران ایرانی نمیدهید گفت برای این که یک فیلم بین المللی ساخته شود و فروش موفقیت امیزی داشته باشد و از همه مهمتر تاثیر گذار باشد باید از بازیگران بین المللی در ان استفاده کرد یعنی بازیگرانی که وقتی نام انها روی جلد فیلم دیده میشود خریدار فیلم را بدون در نظر گرفتن موضوع و قیمت میخرد.

[عکس: BradPittBAR08.jpg]

با این اوصاف برای نقش کوروش بزرگ راسل کرو بازیگر مشهور فیلم گلادیاتور در نظر گرفته شده است.


وقتی از علی معلم درباره ی اعلام امادگی دولت در کمک به این پروژه ی ملی سوال شد او پاسخ داد کمک پیشکش.. فقط کارشکنی نکنند ما به کمک نیازی نداریم. و بودجه فیلم به صورت خصوصی تامین میشود! :idea::idea::idea:

درود بر کوروش برگ
اما برد پیت استایل یه ایرانی باستانی رو نداره !
اسمش کافیه ... بهترین فیلم تاریخ ایران باید باشه همه چی تموم !

بدرود
این فیلم هم فقط ازش همین اطلاعات درز کرده.
اصلا معلوم نیست چیکار دارن میکنن خدایش
یک اطلاعی هم نمیدن برای کمک اگه پروژه خوابیده