Parsi Coders

نسخه‌ی کامل: پیدا شدن ویمانا (Vimana) در غاری در افغانستان
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
پیدا شدن ویمانا (Vimana) در غاری در افغانستان
گزارشی که توسط سرویس سیار اطلاعات نظامی خارج از کشور روسیه (SVR) برای نخست وزیر پوتین در ایالت کرملین امروزی آماده شده بود که در این گزارش صدراعظم آلمان آنگلامرکل یکی از بازدید کنندگان اخیر در گروه رهبران غربی که بازدیدی غافگیرانه از افغانستان داشتند به شمار می آمد همان ماه باراک اوباما ریئس جمهور آمریکا (۳ دسامبر)، نخست وزیر بریتانیا دیوید کامرون (۷ دسامبر) و نیکلاس سارکوزی ریس جمهور فرانسه (۸ دسامبر) از افغانستان دیدار کردند.
سفر سارکوزی به افغانستان به دلیل سفر رسمی که به هندوستان داشت لغو شده بود که به گزارش این خبرگزاری با عجله او را توسط نیروهای هواپیمایی آمریکا به منتطقه جنگی افغانستان بردند.
[عکس: ug39509,1249224512,vimana03.jpg]
چه چیزی باعث هجوم ناگهانی رهبران پرقدرت دنیای غرب به افغانستان شد، این گزارش به طور مستقیم دنباله رو توضیحاتی در مورد کشف دانشمندان ارتش آمریکا است که به موجب آن ۸ سربازی که تلاش در جابجایی آن از غاررا داشتند ناپدید شدند،دانشمندان تخمین میزنند که از ۵۰۰۰ سال پیش در غار پنهان شده بود.
با توجه به دفاتر باستانی مهابهارات که در حماسه ساسنسکریت یافت شده است دانستیم که ویمانا محیطی به اندازه ۱۲ ذراع (۱) با چهار چرخ بزرگ و محکم دارد و جدا از این یک موشک مشتعل داشته که با توجه به متون ثبت شده مهابهارات تفنگ مرگباری را دارد که توسط یک دایره بازتابنده عمل میکند. وقتی روشن میشود پرتویی از نور تولید میکند که وقتی بر روی هدف متمرکز میشود بلافاصله آنرا با قدرت خود مصرف میکند.

در ادامه گزارشی که ویمانا را پوشش میداد گفته شده که برای اولین بار آلبرت انیشتن فرضیه میدان گرانش تشعشع الکترومغناطیسی به نام تئوری میدان یکپارچه بیان کرد و پس از آن شایعه ای که در سال ۱۹۴۳باعث رسوایی آزمایش جنگ جهانی دوم آمریکا در انتقال داده ها بود که آزمایش فیلادلفیا نام داشت و در این آزمایش همانند اتفاق امروز افغانستان ،به طور ناگهانی سربازان آمریکایی ناپدید شدند.
The vimanas (flying ships) from ancient India
[عکس: viaman-cave-drawing.jpg]
به گزارش خبرگزاری SVR ظاهرا منبع قدرت متداوم این اتفاق (Time Well) مرموز براساس تکنولوژی ادوارد لیدسکالین (Edward Leedskalnin) پدید آمد . ادوارد لیدسکالین شخصی بود که ادعا میکرد که به دانش راز باستان پی برده است و از سال ۱۹۲۳ تا ۱۹۵۱ به تنهایی و پنهانی بیش از ۱۱۰۰ تن صخره های مرجانی را توسط مراحلی ناشناخته تراشید و یکی از اسرارآمیزترین دستاوردهای جهانی به نام قلعه مرجانی را به وجود آورد.
جذابتر از همه چیز در مورد این گزارش اظهار به این بود که نه فقط ویمانایی پیدا شده است ، اما با توجه به نوشته های باستانی موجود در غار کشف شده ادعا بر این دارد که صاحب حقیقی آن پیامبر باستانی زرتشت است که بنیانگذار یکی از ادیانهای مهم زمانها که دین زرتشتی است نام دارد .
فلسفه مذهبی زرتشت گرچه به جهان امروز کمتر شناخته شده است اعتبار آن به بیان اساس همه ادیان شناخته شده بود و هدف نوع بشر را بیان می کند،مانند تمامی مخلوقات دیگر ، حفظ اشه (۲) (حقیقت) است . اظهارات زرتشت بیشتر برای نوع بشر است که این از طریق مشارکت فعال در زندگی و تمرین برای افکار ، کلمات و اعمال سازنده به دست می آید .
پلینیوس نویسنده قرن اول رومی ، طبیعتدان ، فیلسوف طبیعی و همچنین فرمانده ارتش دریایی در دوره های اولیه امپراطوری روم بود او نیز زرتشت را “مخترع جادو” نامیده است . بر اساس ادعای مورخان بیش از ” دو میلیون سطر” در مورد زرتشت در کتابخانه باستانی اسکندریه موجود بوده که به دستور امپراطوری روم مسیحی تئودئوس اول در ۳۹۱ (قبل از میلاد) تخریب شد.
مطلب مهمی به یادداشته باشید که رشد دین مسیحی جدید ، تمام عناصر مربوط به خاستگاه حقیقی زرتشت را تا به حال نابود کرده است . همچنین می توانیم در یادداشتهای ۴۴۰ قبل از میلاد در کتاب تاریخ باستانی کلیسا در مورد این تخریبها چنین نوشته است :
در درخواست از کتاب مقدس (Theophilus) ،اسقف اسکندریه ، امپراتور در این زمان دستور تخریب معبد بت پرستی را در آن شهر صادر کرد ; همچنین فرمان داد که قرار اعدام تحت هدایت کتاب مقدس (Theophilus) انجام یابد. به تصرف این فرصت کتب مقدس (Theophilus) حداکثر تحقیر افشاء اسرار غیر مسیحی را خود اجرا کند. و با آغاز آن ، او باعث تمیزی مهرابه ها شده و نشانه های اسرار خونین آنان را به نمایش عمومی بگذارند. سپس او معبد را تخریب و مناسک خونین مهرابه را علنا تمسخر نمود، همچنین در معبد خرافات عجیب وغریبی را نشان می داد و او مجبور بود آلت ذکور پریاپوس را در وسط میدان حمل نماید … بدینسان فرماندار اسکندریه این اختلافات را فسخ داشته و فرمانده ویژه سربازان مصر با کتاب مقدس (Theophilus) در تخریب معبد بت پرستی همکاری کردند.
بزرگترین تجدید حیات زرتشت در میان انسانها ، بعد از ویرانی کتابخانه سلطنتی اسکندریه ، در جنگ بین کاتارهای اروپای جنوبی در قرن ۱۳ اتفاق افتاد. متاسفانه با این حال وقتی قدرت جادوی زرتشت آغاز به پدید آمدنی دوباره در جهان نمود تهدید آن برای مسیحیت انکار ناپذیر بود و پاپ اینوسنت سوم (۱۱۶۱-۱۲۱۶) سریعا دستور بزرگترین قتل عام را در اروپا داد که وحشت آن تا جنگ جهانی دوم تکرار نشده بود.
چگونگی سرکوب وحشیانه کاتارها را توسط رم کاتولیک میتوانیم در تاریخ آن زمانها بخوانیم :
آرنود، فرمانده و راهب بزرگ سیستریها (Cistercian) قرار بر این داشت که که کاتارها را چگونه از کاتولیک ها جویا شوند . پاسخ او احضار توسط سزار Heisterbach بود ، که گفت همکار سیستریها “همه آنها بکشید ، خداوند خودش شناسایی خواهد کرد.”
درهای کلیسای مقدس مریم مجدلیه شکسته شد و پناهندگان به بیرون کشیده شده و قتل عام شدند. بر اساس گزارش ۷۰۰۰ هزار نفر آنجا قتل عام شدند . جای دیگری در شهر هزاران نفر اندامشان بریده و کشته شدند . زندانی ها را کور کردند و با اسبها میکشیدند و برای هدفهای تیر اندازی استفاده میکردند.
هرچه از شهر باقی مانده بود با آتش ویران کردند ، آرنود برای پاپ اینوسنت سوم نوشت :” امروز برای حضرتعالی ، بیست هزار ملحد بدون در نظر گرفتن رتبه ، سن و یا جنسیت به شمشیر قرار داده شده ” . در آن زمان جمعیت دائمی شهر بزیه (در فرانسه) حدود ۵۰۰۰ هزار نفر بود ، اما پناهندگان محلی ، در جستجوی پناهگاه ، در داخل شهر توانستند افزایش جمعیت را تا ۲۰۰۰۰ هزار نفر امکان پذیر سازند.
امروز در شهر باستانی بلخ افغانستان جایی که زرتشت گفته است زندگی کرده و مرده است و به ادعای مارکوپلو شهری که یکی از شهرهای شریف و بزرگ جهان است ، امپراتوری جدید جهانی ، ایالات متحده ، با کشف باستانی ویمانا گذشته و آینده ما را در دستان خود دارد.
اگر برای رهبران غربی که این عجایب باستانی را دیده اند ما نمیدانیم که به ما اجازه شناخت آنرا خواهند داد یا نه .چیزی که ما میدانیم ، اگر گذاشته به حقیقت نشان دهنده آینده باشد ، کلمات به زودی مسیحیت را دنبال کرده و از گذشته انعکاس خواهد یافت …. ،” همه آنها بکشید ، خداوند خودش شناسایی خواهد کرد.”
(۱) ذراع یا اَرَش –بازو- یا آرنج، واحد طول (درازی) وآن عبارت است از ابتدای ساعد است «مرفق» تاسر انگشتان که حدودا ۴۵ سانتی متر یا ۱۸ اینچ می‌شود.
(۲) اشه : در دین زرتشتی اشه مفهوم گسترده‌ای دارد که به قولی چکیدهٔ کل دین زرتشتی است. اشه به معنی راستی و درستی است؛ اما معنی ژرفتر آن قانونی است ازلی و ابدی که اهورامزدا وضع کرده که براساس آن هر کنشی، واکنشی در بر دارد و هر کار نیک یا بدی پاداش یا پادافره خود را در پی دارد. به گونه نظم موجود در طبیعت که بنمایه راستی دارد را اشه می‌گویند.
منبع : http://jimmyprophet.wordpress.com/2011/0...ghanistan/