Parsi Coders

نسخه‌ی کامل: انتقال سریع فایلها با Bump بین ایفون و اندروید و pc
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
[عکس: z9316_bump_1.jpg]
همیشه در دنیای تلفن‌های هوشمند انتقال فایل از دستگاه به رایانه (و بالعکس) یکی از دغدغه های فکری کاربران بوده. خیلی مواقع متصل کردن تلفن همراه به رایانه زمانی را از ما میگیرد و این زمان هرچند کوتاه باعث اعصاب خردی خیلی از ما شده است. اما اگر احیانا کابل گوشی همراهمان نبود و نیاز مبرم به انتقال یک فایل به رایانه داشتیم راه چاره چیست؟اپلیکیشن Bump این نیاز شما را مرتفع میکند. اپلیکیشنی که با در ابتدا با هدف انتقال عکس بین رایانه و تلفن هوشمند معرفی شد و حالا نسخه‌ی جدید آن با قابلیت‌های جدید معرفی شده است.همانطور که گفتیم، اپلیکیشن Bump در ابتدا با هدف انتقال آسان تصاویر بین تلفن های هوشمند و رایانه پا به عرصه‌ی وجود نهاد. اما در آپدیت اخیر قابلیت انتقال هرگونه فایلی میسر شده است. منتشر شدن همزمان برای iOS و Android از نکاتیست که باعث محبوبیت بیش از پیشِ  این اپلیکیشن شده است. 
با بامپ شما میتوانید بدون دخالت هیچگونه سیم و برنامهٔ اضافی فقط از طریق نصب اپلیکیشن آن به روی دستگاه خود و وب سایت بامپ اقدام به منتقل کردن انواع و اقسام فایلها کنید.
اگر می‌خواهید فایلی را از روی موبایل خود به روی گوشی دیگری منتقل کنید باید این نرم‌افزار بر روی هر دو گوشی نصب شده باشد. انتقال فایل بین دو گوشی با سیستم‌عامل‌های مختلف هم قابل انجام است. کافیست اپ را بر روی هر دو دستگاه اجرا کرده و سپس فایل مورد نظر خود را برای انتقال انتخاب کنید و بعد دو گوشی را به هم بکوبید. صبر کنید، لازم نیست خیلی هم محکم بکوبید کافیست گوشی ها را از جایی که آنها را با انگشتان دست گرفته‌اید به هم بزنید. یعنی انگشتان دست هر دو طرف به هم خواهد خورد. بدین ترتیب منویی بر روی هر دو گوشی ظاهر می‌شود و اجازه انتقال فایل را می‌پرسد که با تایید آن فایلها منتقل خواهند شد. 
در صورتیکه می‌خواهید فایلی را از روی گوشی به روی رایانه خود منتقل کنید کافیست با مرورگر رایانه به سایت بامپ مراجعه کنید سپس فایل مورد نظر خود را در اپ موجود بر روی گوشی انتخاب کرده و بعد گوشی را بر روی دکمه Space بکوبید. توجه کنید که باید با خود گوشی این دکمه Space را فشار دهید. 
لازم به ذکر است که برای اینکه این اپ درست کار کند باید Geo Location هم بر روی گوشی برای این اپ و هم بر روی مرورگر فعال باشد. 
برای انتقال فایل از رایانه به دستگاه نیز کافیست در بالای سایت Send files to your device را بزنید تا این امر انجام شود.
شما به وسیله بامپ فایلهایی نظیر مخاطبین تلفن همراه، تصاویر، فایل های نوشتاری و ویدئو را بین دستگاه هایتان منتقل کنید. همچنین با اتصال به حساب Dropbox خود از امکان انتقال فایل های حساب دراپ باکس خود نیز برخوردار خواهید شد. نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که برای بهبود کار با این اپلیکیشن لازم است دسترسی سرویس مکان یاب رایانه و تلفن همراه یا تبلت خود را به این اپلیکیشن بدهید.
بهترین ویژگی‌های این اپلیکیشن، سادگی کار، رایگان و چند پلتفرمه بودنش میباشد که باعث میشود طیف وسیعی از کاربران تلفن همراه های هوشمند و تبلت ها قابلیت استفاده از این اپلیکیشن را داشته باشند.
اگر تا به الان با این اپلیکیشن آشنایی نداشتید پیشنهاد میکنم حتما تست کنید. مطمئنا مثل من عاشق روش کار بامپ خواهید شد. 
اپلیکیشن بامپ با اندروید ۲.۲ به بعد و iOS 4.3 به بعد در آیفون، آیپاد تاچ و آیپد سازگاری کامل دارد و از لینک های ذیل میتوانید آن را دریافت کنید :
ANDROID
کد:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/74858251/Bump_3.4.8%5Bwww.androbaz.ir%5D.apk
Iphone
کد:
http://itunes.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewSoftware?id=305479724&mt=8

و هم چنین فیلم اموزشی که توسط بنده در اپارات اپلود شده است.http://www.aparat.com/v/EQeh1

و در اخر هرگونه سوالی بود در خدمتم 

راستی لینک سایت هم اینه
کد:
[url]https://bu.mp/[/url]
slm link pc ro nemibinam?