Parsi Coders

نسخه‌ی کامل: ۲ بازی رایانه‌ای ایرانی به نمایشگاه ۲۰۱۳ E3 راه یافت
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
[عکس: 13714083461.jpg]
بازی‌های رایانه‌ای “ارتش‌های فرا زمینی” و “شبگرد: طلوع تاریکی” به همراه ۸ بازی رایانه‌ای خارجی دیگر به نمایشگاه E3 2013 آمریکا راه یافت.


به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازیهای رایانه ای، کمپین Indies crash E3 2013 اعلام کرد بازی ارتشهای فرازمینی از شرکت راسپینا و بازی شبگرد از شرکت پردیس رایانه به ترتیب در رتبه های ۴ و ۷ نظرسنجی قرار گرفتند و شانس حضور در این نمایشگاه معتبر در بخش بازی‌های ایندی را کسب کردند.
این کمپین متشکل گروهی از تولیدکنندگان بازیهای ایندی بوده که هدف آنها کمک به E3 برای توجه بیشتر به شرکتها و تولیدکنندگان جهانی بازیهای ایندی در این نمایشگاه است تا شانس حضور در نمایشگاه E3را برای ۱۰ شرکت دیگر نیز فراهم آورند، به این ترتیب که شرکتها در این پایگاه اینترنتی مربوطه ثبت نام کرده و بر اساس آراء کسب شده توسط مخاطبین و طرفداران هر بازی که در این سایت ثبت می شود، ۱۰ شرکت اول انتخاب و برای حضور در نمایشگاه، به آنان امکاناتی جهت معرفی بازی خود و شانس تعامل با توزیع کنندگان و سرمایه گذاران این صنعت اختصاص می یابد.
“ارتشهای فرازمینی” بازی حادثه ای تیراندازی اول شخصی بوده که در آینده‌ای دور اتفاق می‌افتد و روایتگر جنگهای بشریت بر سر بزرگترین دغدغه‌ی خود یعنی ‘انرژی’ است.
فاز پروتوتایپ بازی “ارتش‌های فرازمینی” با حمایت بنیاد ملی بازیهای رایانه ای و مراحل تولید آن از دی ماه سال ۱۳۹۰ و با موتور قدرتمند UDK آغاز شده است.
در این بازی تلاش شده تا تمامی استانداردهای بازیهای برتر این سبک رعایت شده و محیطهایی بدیع و جذاب در کنار گیم پلی روان و سریع همراه با روند داستانی درگیر کننده عواملی باشند تا ‘ارتشهای فرازمینی’ را فراتر از یک بازی مستقل ایرانی مطرح کند.
بازی “شبگرد: طلوع تاریکی” با حمایت بنیاد ملی بازی های رایانه ای در سبک حادثه ای ماجرایی سوم شخص در مرحله نهایی تولید قرار دارد.
این بازی روایت خلافکارانی بوده که از دست عدالت فرار کرده و در تاریکی شب سعی در تباهی دنیا دارند. شبگرد که فرشته شب و آواز عدالت است، به کابوس خلافکاران تبدیل می شود.
بازی شبگرد دارای محیط های بزرگ و پر جزییات بوده و بازیکن در حین بازی به مبارزه تن به تن و حل معما و تفحص می پردازد.
نمایشگاه E3 یکی از مهمترین نمایشگاه های بازیهای رایانه ای در دنیاست که متعلق به سازمان ESA بوده و امسال ۱۱ تا ۱۳ ژوئن برابر با ۲۱ تا ۲۳ خردادماه ۹۲ در مرکز همایش های لس آنجلس آمریکا برگزار می شود. شرکتهای بازیهای رایانه ای و ویدئویی بزرگ و مطرح جهانی، شرکتهای تجاری بین المللی، رسانه ها و تحلیلگران صنعت بازیهای رایانه ای از بیش از ۱۰۰ کشور جهان در نمایشگاه امسال حضور می یابند.

خرداد ۲۱, ۱۳۹۲
منبع:گیمفا