Parsi Coders

نسخه‌ی کامل: ویرایش اطلاعات در سایت یارانه !
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
ه گزارش راهکارنیوز، یکی از سوالات اساسی این روزهای مراجعین ثبت نام یارانه اطلاع از زمان اصلاح اطلاعات یارانه در سامانۀ رفاهی می باشد با این وجود مسئولین هنوز نسبت به رفع این نگرانی از ثبت نام کنندگان گامی جدی برنداشته اند و در آخرین اعلام نظر و اطلاعیه اعلام شده از سوی سازمان هدفمندی یارانه ها گفته شده است که «با توجه به اینکه تنها یکبار می توان ثبت نام نمود، پیشنهاد می شود پیش از ورود به سامانه، ابتدا اطلاعات شماره ملی افراد تحت تکفل خود که برای آنان یارانه دریافت کرده اید را یادداشت نموده و سپس اقدام به ثبت نام نمایید. لازم به ذکر است که بعد از ثبت نهایی و خروج از سامانه، امکان اصلاح وجود ندارد.» بر طبق اعلام مسئولین سازمان هدفمندی یارانه ها، زمان اصلاح و تغییرات در مشخصات درج شده در سامانه در مراحل بعدی اعلام خواهد شد(!).با توجه به اینکه بعد از ثبت نهایی و خروج از سامانه، امکان اصلاح وجود ندارد و زمان اصلاح و تغییرات در مشخصات درج شده در سامانه را به بعد موکول کرده اند، هنوز این نگرانی از عدم توانایی برای اصلاح اطلاعات به شکلی جدی در ثبت نام کنندگان وجود دارد. لذا از مسئولین محترم انتظار می رود که هر چه سریعتر در مرتفع نمودن آن اقدامی عملی داشته باشند.


متاسفانه فقط فعلا میتونید انصراف بدید و ثبت نام کنید
احتمال امکان ویرایش اطلاعات ثبت‌نام یارانه
بررسی ما نشان می‌دهد که تعداد اشتباهات و خطاهای انجام شده در زمان ثبت‌نام بسیار اندک است.
سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها هرگونه آمار منتشر شده مبنی بر تعداد ثبت نام ‌کنندگان برای دریافت یارانه نقدی را تایید نکرد.نرگس نجفی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد آمار‌های مربوط به تعداد ثبت‌نام کنندگان و یا انصراف‌دهندگان از دریافت یارانه نقدی اظهار کرد: هیچ کدام از آمارهایی که در برخی از رسانه‌ها منتشر شده است مورد تایید سازمان هدفمندی یارانه‌ها نیست.وی تاکید کرد: همان‌طور که پیش از این اعلام کرده بودیم، اعلام آمار دقیق حتما از طریق ستاد و سازمان هدفمندی یارانه‌ها و در قالب اطلاعیه رسمی منتشر می‌شود.نجفی یادآور شد: پس از روز سی و یکم فروردین‌ماه که پایان دوره ثبت نام است آمار اعلام خواهد شد.وی افزود: روز سی‌ام و سی‌ویکم فروردین‌ماه برای ثبت‌نام جاماندگان از دریافت یارانه نقدی و یا کسانی که مایلند ثبت‌نام خود را پس گرفته به انصراف‌دهندگان اختصاص یافته است این در حالی است که مهلت برای انصراف‌دهندگان و متقاضیان دریافت یارانه از ساعت دو بامداد شب گذشته آغاز شده است.سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها هم‌چنین درباره‌ی زمان ویرایش اطلاعات اشتباه ثبت شده ثبت‌نام کنندگان توضیح داد: بررسی ما نشان می‌دهد که تعداد اشتباهات و خطاهای انجام شده در زمان ثبت‌نام بسیار اندک است. از این‌رو تاکنون تصمیم جدی برای اختصاص مهلتی برای ویرایش اطلاعات گرفته نشده است.وی خاطر نشان کرد: برای این‌که خیال مردم در مورد تصحیح خطای احتمالی راحت باشد مطمئن باشند که سازمان هدفمندی یارانه‌ها به زودی در مورد تخصیص زمانی به منظور رفع اشتباهات تصمیم‌گیری می کند که در این مورد نیز در آینده ای نزدیک اطلاع رسانی انجام خواهد شد.
دبیر ستاد هدفمندی یارانه‌های استان بوشهرگفت: ۳۰و ۳۱ فروردین برای ویرایش اطلاعات ثبت‌نام شدگان یارانه در سه بخش جامانده‌ها از ثبت نام، اصلاح اطلاعات وارد شده و انصراف از ثبت نام سایت رفاهی فعال می‌شود.به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، محمدرضا بیات ظهرامروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هیچ مشکلی برای ثبت نام  متقاضیان در دور دوم هدفمندی یارانه در این استان بوشهر وجود ندارد، اظهارکرد: حتی از متقاضیان دریافت یارانه در روستاهای دور افتاده این استان با اعزام اکیپ سیار ثبت نام شده است.

وی با اشاره به اینکه اکنون ویرایش اطلاعات خانوار در نام نویسی یارانه وجودندارد تصریح کرد:  30و 31 فروردین برای ویرایش اطلاعات ثبت‌نام شدگان یارانه در سه بخش جامانده‌ها از ثبت نام، اصلاح اطلاعات وارد شده و انصراف از ثبت نام فراهم می‌شود.

دبیرستاد هدفمندی یارانه‌های استان بوشهرگفت : سه دستگاه مراکز پلیس +10، پست بانک و ادارات پست در شهرها و روستاها روزهای 30 و 31 فروردین آماده ویراش اطلاعات ثبت نام شدگان هستند.

بیات افزود: آن دسته از خانواده‌هایی که بنا به هر دلیلی نتوانسته‌اند در روز مقرر خود نام نویسی کنند روزهای 30 و 31 فروردین به منظور نام نویسی مشخص شده است.

وی تصریح کرد: اگر کسی نام نویسی کرده ولی تمایل به انصراف دارد در این دو روز می‌تواند با مراجعه به مکانهای یاد شده، انصراف ده
مث اینکه ویرایش فعلا نداریم

س: آیا می توان اطلاعات ثبت شده را اصلاح کرد؟
ج: با توجه به اینکه تنها یکبار می توان ثبت نام نمود، پیشنهاد می شود پیش از ورود به سامانه، ابتدا اطلاعات شماره ملی افراد تحت تکفل خود که برای آنان یارانه دریافت کرده اید را یادداشت نموده و سپس اقدام به ثبت نام نمایید. لازم به ذکر است که بعد از ثبت نهایی و خروج از سامانه، امکان اصلاح وجود ندار
منبع :
http://www.refahi.ir/kernel/help