Parsi Coders

نسخه‌ی کامل: آغاز دوره ی ++C سطح متوسط به صورت غیر حضوری (آنلاین)
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
[عکس: 9jn7_cppi.jpg]
با سلام به همه برنامه نویسان بخصوص سی++ ی ها
سومین دوره از دوره های رایگان مفاهیم برنامه نویسی جهاد علمی روبه پایان هست و تابستان امسال در کنار شروع به ثبت نام برای دوره ی رایگان مفاهیم
دوره ی ++C متوسط و پیشرفته هم آغاز گردیده است.
نکته ای که جای تامل دارد سرفصل های دوره های مبتدی ، متوسط ، پیشرفته است چرا که با نگاهی به سرفصل ها متوجه دسته بندی بجا و متناسب با پیش نیاز ها شده است.
هدف از برگزاری این دوره عبور از مباحث تکراری و خسته کننده ی و ابتدایی ++C و کاربردی کردن برنامه ها و مثال ها و تمرین ها است همچنین در این دوره کاربران با برنامه نویسی پروژه ای _ تیمی آشنا و همواره بااین روال کلاس ها را شرکت می کنند.
ضمنا هزینه ی دوره به نسبت ساعات دوره و سرفصل ها بسیار کم و در حد پکیج های اموزشی (فیلم) می باشد که در مقایسه با انلاین بودن دوره بسیار مناسب است.
دوره شب ها و ۳ جلسه در هفته برگزار میشود (به توافق اعضا جلسه ی بعد در هر جلسه مشخص خواهد شد)
دوستان قبل از ثبت نام حتما سرفصل های دوره را بررسی و با دوره ی مفاهیم مقایسه نمایند
لینک صفحه ی دوره جهت بررسی جزئیات و ثبت نام و رزرو دوره:
http://www.ittw.ir/details.php?id=13

با تشکر از تیم برنامه نویسی جهاد علمی http://www.ittw.ir
===============توضیحات دوره =================

سبک دوره :تخصصی ، مفهومی

پیش نیاز:دوره ی مقدماتی ++C , مفاهیم برنامه نویسی

مخاطبین:
۱- علاقمندان به یادگیری کامل زبان قدرتمند ++C
۲- مدرسان زبان ++C بویژه اساتید دانشگاه
۳- علاقمندان به حوزه هک و امنیت جهت نوشتن نرم افزار های امنیتی
۴- علاقمندان به برنامه نویسی سیستمی

توضیحات:
به جرات می توان گفت هیچ زبانی به اندازه ی ++C در اینترنت منبع و مقاله و فیلم آموزشی ندارد و این بخاطر ماهیت این زبان است که در تمام رده ها توانسته خود را با تکنولوژی های روز منطبق کرده و همپای آنها با حفظ قدرت خود در دنیای مدرنیته کنار برنامه نویس ها باشد.
با این حال متاسفانه چیزی که ما بخصوص در دانشگاه ها شاهد آن هستیم عدم یادگیری دقیق این زبان و همچنین سرفصل های تکمیلی آن است چرا که در دانشگاه مباحث اولیه ++C مطرح می شود اما به نقطه ای که این زبان قدرتمند را به مرحله ی کارایی و بکارگیری برساند منتهی نمی شود و همین امر موجب ایجاد یک تصور اشتباه از این زبان در ذهن دانشجو ها و برنامه نویس ها می شود در حالی ه قضیه کاملا برعکس است و این زبان شیرین و در عین حال قدرتمند و پر کاربرد جای خود را در تمامی نیازهای تکنولوژی امروز باز کرده و کارا است.
همانگونه که اشاره شد برای این زبان آموزش های زیادی وجود دارد اما هر چه سرفصل ها تخصصی تر و کاربردی تر می شوند منابع برای آنها کمتر می شود.
زبان ++C به دلیل قدرت و گستردگی که دارد قابل ارائه در یک دوره نمی باشد لذا دوره ی متوسط ادامه سرفصل هایی است که افراد در مقالات و سی دی های آموزشی و سایت ها دیده اند می باشد اما با این حال باز هم نمی توان سایر مباحث مربوط به ++C را در یک دوره جمع کرد لذا پس از دوره ی مفاهیم زبان های برنامه نویسی که بعنوان دوره ی ++C مقدماتی هم مطرح می شود ، دوره ی سطح متوسط آن با سرفصل های زیر در نظر گرفته شده است و سایر مباحث پیشرفته در دوره ای دیگر برگزار خواهد شد.
این دوره خداحافظی با مباحث تکراری و خسته کننده در ++C مقدماتی است.

سخن مدرس:
به ++C خوش آمدید به شما بابت انتخابتان تبریک می گویم. شما از معدود افرادی هستید که قصد یادگیری این زبان را دارند و این انتخاب شما ارزشمند است. من در این دوره تمام تلاشم را می کنم تا شما را با زبانی برای یک عمر بیشتر آشنا کنم زبانی که با آن در بسیاری از موارد بی نیاز خواهید بود و دانش آن زیربنای مفهومی تمام زبان های برنامه نویسی است چرا که پیچیدگی های آن لذت بخش و قدرت فهم برنامه نویس را در درک معماری زبان های برنامه نویسی بالا می برد همچنین شما به یادگیری زبانی روی آورده اید که دانش آن تاریخ انقضا ندارد...
++C یعنی برنامه نویسی وب ، موبایل ، دسکتاپ و...
از سرفصل های این دوره لذت ببرید
مشخصات دوره
مدت ساعت دوره: ۴۰
تاریخ شروع: مرداد۱۳۹۵ پس از تکمیل ظرفیت
مدرس:
شهریه ی دوره: ۱۰۰۰۰۰ تومان
مکان برگزاری: غیر حضوری ، آنلاین در سرورهای آموزشی
ظرفیت مانده: ۹

ممنون بسیار عالی بود
دوره های جدید برگزار نمیکنید؟؟؟