Parsi Coders

نسخه‌ی کامل: چگونه رایگان صفحه اول گوگل قرار بگیرید
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
می خواهید در صفحه اول گوگل باشید

شما می خواهید در صفحه اول گوگل باشید، رقبای شما می خواهند در صفحه اول گوگل باشند. در واقع هر دارنده‌ی وب سایتی  در روی کره زمین می خواهد در صفحه اول گوگل قرار بگیرد. زیرا با قرار گیری در صفحه اول گوگل شما می توانید آینده خودتان را بسازید.
اما در واقع بیشتر از 10نتیجه در صفحه اول گوگل قرا نخواهند گرفت. پس شما چگونه می خواهید مطمئن شوید وب سایت شما در صفحه اول گوگل قرار خواهد گرفت یا نتیجه اول گوگل خواهد بود.

چگونه می توانید به صورت رایگان در صفحه اول گوگل قرار بگیرید
شما می توانید در کمتر از 24 ساعت در صفحه اول گوگل قرار بگیرید. وقتی که شما واقعا بدانید دقیقا باید چه کلمه کلیدی را انتخاب نمایید.

[عکس: 1466839947-search-results-for-how-to-rank-on-Google.jpg]

کلماتی مرتبطی که گوگل به شما پیشنهاد می دهد شانس شما را در قرار گیری در صفحه اول گوگل بیشتر می کند

[عکس: 1466839968-search-results-related-to-how...Google.jpg]

وقتی که شما در کلماتی که گوگل به شما پیشنهاد می دهد یک کلمه کلیدی پیدا می کنید، این شانس شما را برای قرار گیری در صفحه اول گوگل بیشتر می کند.

صفحه ورود بهینه سازی شده و ساده
به تصویر زیر نگاهی بی اندازید، تمام کاری که شما باید انجام بدهید این است که شما با توجه به کلمه کلیدی خودتان صفحه خودتان را به وجود بی آورید. اساسا، وقتی افراد به سراغ گوگل می آیند دارای سوالی هستند شما باید در وب سایت خودتان به این سوالات پاسخ دهید.

[عکس: 1466840227-how-to-rank-first-in-Google-768x519.jpg]

درباره محتوای تصاویر سایت بیشتر مطالعه کنید، این یک قسمت مهم از دانش بهینه سازی وب سایت ها است. شما می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای در صفحه اول گوگل قرار بگیرید. (در واقع کمتر از 24 ساعت) یا بعد از اینکه گوگل صفحه ورود شما را به درستی بهینه سازی کرد.

قرار گیری در صفحه اول گوگل با پرداخت هزینه
شما می توانید با پرداخت هزینه به گوگل سایت خودتان را در صفحه اول گوگل قرار دهید. این یک راه میان بر و مستقیم برای رسیدن طراحی وب سایت به صفحه اول گوگل است.

به هرحال ، سئو وب سایت ‌قسمتی از موفقیت شما را در دنیای مجازی شکل می دهد. و موتورهای جستجو همیشه یکی از بهترین راه های بهره برداری برای رسیدن به صفحه اول گوگل هستند.