Parsi Coders

نسخه‌ی کامل: آموزش فعالیت آنلاین و ثبت بک لینک
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
فعالیت آنلاین و طراحی سایت
گسترش فعالیت های آنلاین
در ادامه مقاله قبلی که تحت عنوان «طراحی سایت و مدیریت فعالیت آنلاین» ارائه دادیم در این بخش به سایر راهکارهای مدیریت فعالیت آنلاین در طراحی سایت اشاره می کنیم. اولین مورد گسترش فعالیت های آنلاین می باشد. اصولاً کاربران زیادی وجود دارند که در هنگام خرید اینترنتی دچار تردید و دو دلی می شوند و از برخی طراحی وب سایت ها خرید نمی کنند و این حرکت به معنای شکست آن سایت در جلب اعتماد کاربران می باشد. کار بسیار مهم در طراحی سایت این است که از طریق افزایش و گسترش فعالیت های آنلاین، برند و طراحی وب سایت خود را مطرح کنید و آنقدر شناخته شوید که کاربران دیگر شک و تردید به خود راه ندهند. اما چگونه فعالیت خود را گسترش دهید یکی از راه های آن استفاده از ایمیل می باشد. یک ایمیل برای پاسخ به کاربران سایت و دیگری برای شبکه های اجتماعی و همین دو ایمیل کافی است. مرتباً ایمیل عمده بفرستید و مطالب و موضوعات و تخفیف های خود را ارائه دهید.
حذف مطالب در طراحی سایت
یکی دیگر از موارد مهمی که در مدیریت فعالیت آنلاین شما در طراحی سایت و بهینه سازی سایت اهمیت دارد این است که اطلاعات کافی در مورد محتوا و حذف آن داشته باشید. تمامی مواردی را که در طراحی سایت و فعالیت های آنلاین خود حذف می کنید در قسمتی به نام آرشیو یا همان پایگاه داده هنوز وجود دارد. نکته مهم تر این است که در بسیاری موارد مطالب حذف شده توسط شما علاوه بر اینکه همیشه وجود خواهد داشت هنوز هم در دسترس می باشد. این نکته از این جهت اهمیت دارد که بهتر است در مدیریت فعالیت آنلاین خود و طراحی سایت شما دقت کنید که حتماً قبل از ارسال محتوا این نکته را مد نظر قرار دهید زیرا دیگر راه برگشتی وجود ندارد و حذف آن کمکی به شما نمی کند که افراد زیادی به آن دسترسی نداشته باشند.
بررسی کوکی های مرورگر در طراحی سایت

یکی دیگر از مواردی که شما باید همواره به آن دقت کنید این است که شما در هنگام وب گردی صرفاً توانایی این را دارید که سایت هایی را مشاهده کنید که که مرورگر نصب شده بر سیستم شما کوکی های آن سایت را پذیرا باشد. با دانستن این موضوع باید همواره کوکی های مرورگر خود را بررسی کنید. در صورتی که برخی سایت های نا آشنا به مرورگر شما کوکی می فرستند باید آنها را از تنظیمات حذف نمایید. یا برای راحت تر شدن کار شما می توانید از پلاگین ها نیز بهره بگیرید.
طراحی سایت و ایجاد بک لینک
هنگامی که شما تصمیم می گیرید شروع به طراحی سایت کنید و یک سایت مناسب برای خود داشته باشید قطعا یکی از اهداف شما بازدید بالای سایت می باشد. بعد از طراحی و شروع به تولید محتوا برای طراحی وب سایت خود یکی از مهمترین عوامل پیشرفت سایت شما در رنکینگ گوگل و کسب اعتبار و نیز سئو سایت، ثبت بک لینک های معتبر و اصولی می باشد که در مقالات مختلف بخش آموزش طراحی سایت به برخی از این اصول اشاره کردیم. اما در تعریف بک لینک باید بگوییم که به پیوندها و لینک هایی که بین سایت شما و دیگر سایت ها ارتباط ایجاد می کند و کاربران دیگر سایت ها با کلیک بر روی آن می توانند به سایت شما وارد شوند بک لینک می گویند. در ادامه باید به بک نکته مهم نیز اهمیت بدهید و آن این است که تمامی بک لینک های به کار رفته در طراحی سایت لزوماً مثبت نبوده و آنها را به دو دسته مثبت و منفی تقسیم بندی می کنند.
بک لینک مثبت در طراحی سایت
اما در تعریف بک لینک مثبت باید اشاره کنیم که این نوع بک لینک های استفاده شده در طراحی وب سایت دارای ویژگی هایی می باشند مانند اینکه باید از سایت های معتبر و دارای رنکینگ بالا بک لینک تهیه نمایید. بک لینک گرفتن از طراحی سایت های ضعیف تر از سایت شما نه تنها کمک زیادی به شما نمی کند بلکه ممکن است تأثیرات منفی نیز در سایت شما داشته باشد. ویژگی بعدی بک لینک های مثبت نیز این است که از سایت های اسپم بک لینک نگیرید. این سایت ها که به نام اسپم شناخته می شوند سایت هایی هستند که دارای خروجی بسیار زیاد بک لینک می باشند و همین تعداد بالای لینک های خروجی می تواند اعتبار لینک ها را کاهش داده و یا حتی آن سایت به عنوان سایتی غیر معتبر در لیست سیاه گوگل قرار بگیرد.
طراحی سایت و ایجاد بک لینک ، فعالیت آنلاین و طراحی سایت ، طراحی سایت ، طراحی وب سایت ، آموزش طراحی سایت ، سئو سایت ، بهینه سازی سایت ، بلیط چارتر ، بلیط هواپیما ، تور آنتالیا
بک لینک های منفی در طراحی سایت

اما برخلاف بک لینک های مثبت که همواره و به صورت مداوم و منظم باید در طراحی سایت خود از آن بهره ببرید نوعی دیگر از بک لینک ها وجود دارند که به بک لینک های منفی آنها را می شناسیم. بک لینک گرفتن از سایت هایی که از نظر گوگل اسپم محسوب می شوند یکی از دلایلی است که به بک لینک ها صفت منفی بدهند زیرا این بک لینک ها می تواند زحمات شما را هدر داده و از اعتبار سایت شما نزد گوگل بکاهد. موارد دیگری که باعث می شود بک لینک های شما تأثیر منفی داشته باشند، یکی کلمات استفاده شده در بک لینک است که نباید بیش از حد تکرار شود و دیگری نیز میزان بک لینک های ثبت شده در مقابل محتوای سایت شما می باشد.