Parsi Coders

نسخه‌ی کامل: چگونه یک وب سایت با کیفیت را طراحی کرده و آن را توسعه دهیم؟
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
در زیر نکاتی آورده شده است که شما برای طراحی وب سایت اختصاصی قوی و موفق بدون شک به آنها نیازمند خواهید بود:
  1. سازگاری با تمامی ابزارهایی که افراد برای جستجو در ساخت سایت از آنها استفاده می نمایند: در گذشته افراد برای جست و جو در اینترنت از تنها از کامپیوتر های و لپ تاپ ها استفاده می نمودند اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی ابزارهای متعددی روی کار آمده اند که افراد از آنها برای مراجعه به وب سایت های مختلف استفاده می نمایند، از جمله این ابزارها می توان تلفن های هوشمند، تبلت ها را نام برد. علاوه بر این خبرهای مربوط به دنیای دیجیتال حاکی از آن است که به زودی ابزارهایی مدرن تری نیز برای جستجو در اینترنت به بازار خواهند آمد. جالب است بدانید که عمده کاربران اینترنت را کسانی تشکیل می دهند که با ابزارهایی بجز کامپیوتر ها در وب سایت ها گردش می کنند از این رو می توان گفت که سازگاری وب سایت ها با سایر دستگاه هایی که افراد برای جستجو در اینترنت استفاده می نمایند نقش عمده ای را در موفقیت و یا عدم موفقیت طراحی سایت اختصاصی بازی می کند.
  2. داشتن محتوای با کیفیت و مرتبط در ساخت سایت:  بسیاری از طراحان وب سایت به اشتباه تصور می کنند که اگر وب سایت خود را مملو از محتواهای مختلف نمایند می توانند به موفقیت دست یابند، حال آنکه این تصور کاملا اشتباه است، وجود یک محتوای با کیفیت و مرتبط در وب سایت شما می تواند از دو جین محتوای کم کیفیت و غیر مرتبط با ارزش تر باشد. وجود محتوای غیر مرتبط متعدد در وب سایت نه تنها نمی تواند برای صاحبان وب سایت سودی داشته باشد بلکه می تواند موجب شود که کاربران گیج و سر در گم شوند و نتوانند مطالبی را که می خواهند بیابند.
  3. همه جانبه بودن و قابلیت پشتیبانی از محتواهای چند رسانه ای: منظور از همه جانبه بودن آن است که کاربران بتوانند انواع محتواها اعم از محتواهای متنی، محتواهای تصویری، محتواهای صوتی و محتواهای ویدیویی را در طراحی سایت شما بیابند و بتوانند این محتواها را به سادگی در تمامی شبکه های اجتماعی مختلف مثل، فیس بوک، تلگرام و توییتر اشتراک گذاری نمایند.
 
امروزه طراحی سایت بسیار رونق یافته و از اهمیت بالایی برخوردار است ولی برای یک سایت موفق حتما طراحی گرافیک سایت اهمیت بسیاری دارد که باید برای طراحی سایت دقت بیشتری کرد