Parsi Coders

نسخه‌ی کامل: معرفی درب های اتوماتیک
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
درب اتوماتیک زومر یکی محصولات اصلی شرکت زومر آلمان است که در زمینه تولید تجهیزات ساختمانی مختلف همانند انواع  درب اتوماتیک ، کرکره برقی و جک پارکینگی زومر فعال است. این شرکت با حدود 20 سال سابقه توانسته به جایگاه مناسبی بین رقبای خود دست یابد و در تمام این سال ها کیفیت بالای محصولات و رضایت مشتریان سرلوحه کار این شرکت بوده است. یکی از اصول مهم در تولید انواع جک برقی زومر کیفیت و ویژگی های منحصر به فرد آن است که سبب شده طیف گسترده ای از افراد به خرید جک درب اتوماتیک زومر تشویق گردند.
 
  
 
  در رابطه با تولیدات شرکت زومر آلمان قابل ذکر است که انواع جک اتوماتیک زومر، درب اتوماتیک لایف پارکینگ،  کرکره برقی و غیره   منحصرا در خود کشور آلمان تولید می شوند و هیچگونه نمونه و مشابه تقلبی ندارند در همین راستا تضمین اصل بودن محصولات زومر آلمان تاریخ تولید آنها می باشد که روی دستگاه ثبت شده است . محصولات  زومر آلمان یکی از پرفروش ترین برندها در زمینه تولید انواع جک پارکینگی، درب اتوماتیک، کرکره برقی و غیره می باشند که دارای گارانتی و خدمات  پس از فروش مناسبی هستند و به دلیل مطابقت با استانداردهای اروپایی نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کرده اند.جک برقی زومر آلمان قابلیت باز و بسته شدن به تعداد دفعات زیاد را دارد  و با برق 22.5 ولت قابل استفاده است که در  پیشگیری از برق گرفتگی بسیار موثر می باشد. در ادامه قصد داریم به صورت کلی شما را با اصولی آشنا کنیم تا بتوانید به راحتی جک برقی مورد نظرتان را انتخاب نمایید:

     

 اولین نکته ای که در انتخاب یک درب اتوماتیک فک حائز اهمیت است تعداد دفعات عبور و مرور در طول روز می باشد بنابراین باید شما نوعی از جک اتوماتیک را انتخاب کنید که درصورت باز و بسته شدن زیاد آسیب نبیند به طور مثال جک درب اتوماتیک زومرقابلیت نصب در محل های پرتردد را دارد و می تواند تا روزی 8000 بار بازوبسته شود.نکته مهم دیگر در انتخاب جک برقی طول و وزن هرلنگه دربی است که جک روی آن نصب می شود به طور مثال برای درب های طول زیادی دارند می توان از جک های عریض استفاده کرد و البته وزن درب هم المان مهمی است؛ زیرا باید جک انتخابی شما قدرت جابه جایی درب را داشته باشد. جک اتوماتیک زومر در دو مدل 200 و 500 ساخته شده است که در نوع 200 ، قابل استفاده با هر لنگه درب به وزن 250 کیلوگرم می باشد و طول توصیه شده 2.5 متر است. همچنین درب بازکن الکترومکانیک زومر مدل XL500 با هرلنگه درب 500 کیلوگرمی به طول 55 متر قابل استفاده می  باشد پس هنگام خرید باید به این نکات توجه نمود.      


    

   از نکات دیگر در رابطه با انتخاب جک پارکینگی توجه به بخش های مختلف آن از جمله قدرت موتور آن است همانطور که می دانید انواع جک در اتوماتیک دارای بخش های مختلفی از جمله مولد تولید کننده نیرو ، مرکز کنترل ، چشمی ها ، بازوها و موتور ، فلاشر ، میکروسوئیچ ، ریمتو کنترل ، قفل برقی ، پایه ها  و قفل مکانیکی می باشند که هرکدام کاربری ویژه ای دارند.به طور مثال انواع جک در اتوماتیک زومر دارای موتورهای قوی و تنظیم کننده گشتاور هستند همچنین از آنجا که این جک ها با نیروی برق قابل استفاده هستند باید در مواقع قطع برق نیز تمهیداتی جهت کاربری آن ها در نظر گرفته شود. در همین راستا جک SOMMER آلمان قابلیت اتصال به باتری پشتیبان را دارد و در صورت نبود برق می تواند مورد استفاده قرار گیرد.در ادامه به معرفی انواع جک برقی زومر می پردازیم:    
جک اتوماتیک بازویی زومر
رایج ترین نوع جک های استفاده شده درب اتوماتیک زومر می باشد که پشت درب نصب می شوند و می توانند به صورت الکترومکانیکی سبب بازوبسته شدن لنگه های درب گردند.
    
جک اتوماتیک زیر سقفی زومر
جک برقی زیر سقفی زومر با قابلیت ویژه می تواند در زیر سقف ها جهت بازوبسته کردن درب کرکره ای نصب شود و مناسب برای کرکره برقی می باشد. این جک ها دارای خلاص کن دستی هستند که در مواقع ضروری قابل استفاده می  باشند.  
موتور ریلی درب اتوماتیک زومر
موتور ریلی درب اتوماتیک زومر نوعی از جک های برقی است که در واقع موتور درب اتوماتیک محسوب می شود، این  محصولات قابل نصب بر روی درب های ریلی هستند که مجهز به گیربکس می باشند و کمک آن می توانند سبب باز و بسته شدن درب گردند. این جک ها معمولا برای درب های سنگین مورد استفاده قرار می گیرند و دارای ریموت کنترل نیز می باشند. برای استفاده از موتور درب ریلیباید به فضای مورد نیاز برای حرکت درب توجه ویژه گردد.    
جک کف گرد زومر
این مدل از جک برقی اتوماتیک زومر قابل نصب در زیرزمین می باشند و دارای موتور قدرت مندی هستند که ظرفیت آن 500 کیلوگرم است همچنین این محصولات قابلیت باز کردن درب تا زاویه 120 درجه را دارند و می توانند به باتری نیز متصل شوند تا در مواقع قطع برق قابل استفاده باشند.     
ویژگی جک درب اتوماتیک زومر
می توان ویژگی جک برقی زومر را به شکل خلاصه به صورت زیر لیست کرد:
  • ساخت کشور آلمان با استفاده از مواد اولیه با کیفیت
  • حرکت بی صدا و روان
  • دارای تنظیم کننده گشتاور
  • قابلیت اتصال به باتری پشتیبان
  • قابلیت اتصال به سیستم ایمنی هوشمند، سیستم الکتریکی و روشنایی
  • دارای موتور دو سرعته با قدرت بالا
  • مجهز به کلاچ الکترومکانیکی
  • مجهز به کلید خلاص کن دستی جهت مواقع اضطراری
  • قابل نصب در اماکن پرتردد
  • هوشمند در مقابل موانع
  • جریان برق مصرفی 24 ولت با قابلیت جلوگیری از برق گرفتگی
  • گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب