Parsi Coders

نسخه‌ی کامل: دکوراسیون داخلی مغازه
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
از لحاظ روانشناسی بصری چیدمان دکوراسیون مغازه میتواند در طی روز بر شرایط فروش تاثیر بگذارد و توجه مشتریها و البته رقبا را نیز به خود معطوف نماید . میزان تاثیر گذاری دکوراسیون مغازه از آنجا مهم میشود که در طی روز شما بتوانید افراد بیشتری را به واسطه ویترین ، طراحی دکوراسیون داخلی مغازه و نورپردازی به داخل مغازه خود جلب کنید و به آنها نشان دهید که شما که هستید ؟ چه چیزی برای ارائه دارید و آنها چرا باید از شما خریدکنند .با این مقدمه دریافتیم که اولین قدم در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه و چیدمان ویترین ایجاد حس کنجکاوی در افرادی است که از جلوی مغازه شما رد میشوند و وادار کردن آنها برای وارد شدن به داخل مغازه .منبع : سایت کاغذ دیواری
طراحی دکوراسیون داخلی مغازه
حال که قدم اول یعنی ورود مشتری انجام شد باید قدم دوم را برداشت . یعنی به تصویر کشیدن زیبا و فریبنده کالا . حتماٌ این ضرب المثل را شنیده اید که عقل مردم به چشم آنهاست ؟ بله تا حدود زیادی درست است . در بیشتر مواقع این شکل ظاهری یک کالاست که مشتری را وادار به خرید میکند نه کیفیت آن . پس دکوراسیون مغازه کوچک یا بزرگˏ شیک و زیبای شما در ذهن مشتری مساوی است با ایجاد حس اعتماد و اطمینان از ارائه کالای با کیفیت و نهایتاٌ شروع فرایند خرید چیدمان مهم تر است یا متریال استفاده شده ؟ در بسیاری از موارد دیده شده که فروشنده در  دکوراسیون  مغازه خود بهترین و مدرن ترین ابزار موجود را استفاده کرده اما باز هم در جلب مشتری موفق نبوده چرا که چیدمان و نحوه استفاده از ابزار در دکوراسیون مغازه مهم تر از مدرن بودن آنهاست .در ایجاد دکوراسیون داخلی مغازه اگر همه فاکتورها را به خوبی در نظر گرفته باشید و محیط دورن آن به نحوه ای چیده شده باشد که هم مشتری و هم کارمندان در آن احساس راحتی و آرامش داشته باشند ، مهم نیست دکوراسیون مغازه کوچک یا بزرگ باشد ، مهم به کار گیری درست روانشناسی رنگ ها ، نورپردازی مناسب و پیاده سازی چیدمان با توجه به طیف وسیع سلیقه هاست و اگر بتوانید با استفاده از این المانها به مشتری حس اطمینان را بدهید مطمئناً مشتری بارها و بارها از شما خرید خواهد کرد.