09-18-2017، 12:12 PM
سئو نه تنها یک تخصص به حساب می آید بلکه از آن به عنوان یک هنر نیز یاد میشود . درواقع سئو یک شاهراه مناسب و مفید برای جذب کاربر به سایت است که هر مدیر سایتی باید پس از طراحی سایت به آن توجه ویژه داشته باشد .
آنچه که امروز از سئو یاد میشود ، آزمون و خطای مکرر کارشناسان در گذشته است که هم اکنون به عنوان نکات و تکنیک های سئو از آن استفاده میشود .
اما به راستی چه چیز هایی تاثیر شگرف برروی سئو دارد ؟ شما به عنوان مدیر سایت پس از طراحی سایت تان به چه چیز هایی اهمیت میدهید ؟
تاثیر CTR طبیعی در رنکینگ یا رتبه بندی سایت
بارها و بارها به اهمیت CTR یا نرخ کلیک نسبت به رتبه اشاره کرده ایم. اما چه رابطه ای بین این فاکتور مهم و رتبه بندی سایت وجود دارد؟
اگرچه از CTR به عنوان یک فاکتور مهم نه تنها در سئو بلکه در تبلیغات آنلاین یاد میشود اما کسانی که به نحوی با گوگل و الگوریتمهای آن آشنایی دارند ارتباط مستقیم این دو فاکتور را انکار میکنند.
در این باره تحقیق کردیم و متوجه شدیم ارتباط نامحسوسی میان نرخ کلیک نسبت به رتبه و رنکینگ وجود دارد. سایتهایی که CTR بیش تری نسبت به رقبا دارند در رتبه یک تا چهارم گوگل جای میگیرند. حال آن که سایتهای مشابه با نرخ کلیک کم تر در رتبه شش تا ده جای گرفته اند.
تاثیر نوشتن مجدد عناوین محتوا درCTR با توجه به تاثیر CTR در رنکینگ سایتها مختلف به دنبال راههایی برای بهبود این عامل هستند. نوشتن مجدد عناوین و ویرایش آنها برای بهینه شدن ترفندی است که مدتی میشود وب سایتها از آن استفاده میکنند.
منبع : طراحی سایت
آنچه که امروز از سئو یاد میشود ، آزمون و خطای مکرر کارشناسان در گذشته است که هم اکنون به عنوان نکات و تکنیک های سئو از آن استفاده میشود .
اما به راستی چه چیز هایی تاثیر شگرف برروی سئو دارد ؟ شما به عنوان مدیر سایت پس از طراحی سایت تان به چه چیز هایی اهمیت میدهید ؟
تاثیر CTR طبیعی در رنکینگ یا رتبه بندی سایت
بارها و بارها به اهمیت CTR یا نرخ کلیک نسبت به رتبه اشاره کرده ایم. اما چه رابطه ای بین این فاکتور مهم و رتبه بندی سایت وجود دارد؟
اگرچه از CTR به عنوان یک فاکتور مهم نه تنها در سئو بلکه در تبلیغات آنلاین یاد میشود اما کسانی که به نحوی با گوگل و الگوریتمهای آن آشنایی دارند ارتباط مستقیم این دو فاکتور را انکار میکنند.
در این باره تحقیق کردیم و متوجه شدیم ارتباط نامحسوسی میان نرخ کلیک نسبت به رتبه و رنکینگ وجود دارد. سایتهایی که CTR بیش تری نسبت به رقبا دارند در رتبه یک تا چهارم گوگل جای میگیرند. حال آن که سایتهای مشابه با نرخ کلیک کم تر در رتبه شش تا ده جای گرفته اند.
تاثیر نوشتن مجدد عناوین محتوا درCTR با توجه به تاثیر CTR در رنکینگ سایتها مختلف به دنبال راههایی برای بهبود این عامل هستند. نوشتن مجدد عناوین و ویرایش آنها برای بهینه شدن ترفندی است که مدتی میشود وب سایتها از آن استفاده میکنند.
منبع : طراحی سایت