Parsi Coders

نسخه‌ی کامل: ماموپلاستی چیست؟
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
ماموپلاستی چیست؟





جراحی زیبایی سینه که جهت کوچک کردن سیننه و ایجاد تناسب اندام خانم ها رایج می باشد .[عکس: porotez.png]
 
موارد ماموپلاستی

1-    برای کوچک کردن سینه و تخلیه چربی های سینه که برش های کوچکی در سینه ایجاد خواهد شد و را دیگری جهت این کار وجود دارد که لیپوساکشن سینه می باشد . لیپوساکشن سینه تنها در مواقعی صورت می گیرد فقط چربی وجود داشته باشد و سینه پوست اضافه نداشته باشد . تکنیک های مختلفی در جراحی زیبایی سینه برای تغییر سایز سینه وجود دارد که بنا به درخواست بیمار و مشورت پزشک جراح صورت می گیرد . 
2-    برای جراحی زیبایی سینه بیهوشی عمومی صورت می گیرد و برای کاهش استرس بیمار داروهای تسکین دهنده زریق می شود .
 
برش در جراحی زیبایی سینه برای کوچک کردن سینه شامل موارد زیر می باشد :

1-الگوی لنگر شکل در سینه و یا تی معکوس 
2-برش دور تا دور سینه 
3-برش دور سینه و خط عمودی تا شیار زیر سینه
 
نقاهت بعد از ماموپلاستی

بعد از اتمام جراحی زیبایی سینه در محل برش پانسمان قرار داده می شود . در برخی مواردبانداژ و یا سوتین برای کم شدن ورم سینه به بیمار داده خواهد شد وبرای تخلیه خونابه درن زیر پوست کار گذاشته خواهد شد که خون اضافه را خارج خواهد کرد .
نتیجه جراحی زیبایی سینه طولانی مدت خواهذد بود . با بدست آوردن سایز ایده آل سینه اعتماد به نفس خود را بدست خواهید آورد و از درد و محدودیت فارغ خواهید شد . اما با گذشت زمان و پیری شکل سینه تغییر خواهد کرد .
بعد از جراحی زیبایی سینه بیمار به مدت سه اه بایدذ از سوتین استفاده کند و سوتین باید دارای استانداردهایی باشد و به سینه فشار وارد نکند چون سوتین سفت ممکن است به سینه آسیب برساند . 
اگر بعد از جراحی زیبایی سینه به هر دلیلی خواهان تغییر پزشک خود بودید حتما با مشورت پزشک جراح خود این کار را انجام دهید .