Parsi Coders

نسخه‌ی کامل: صرفه جویی در هزینه با تبلیغات بنری
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
صرفه جویی در هزینه با تبلیغات بنری : یکی از مزایای استفاده از بنر در تبلیغات ، هزینه ی اندک آن نسبت به تبلیغ در تلویزیون ، سطح شهر و…است.  در این مقاله قصد داریم ، به صورت جامع ، صرفه جویی در هزینه ها با تبلیغات بنری را بررسی کنیم. با ماه همراه باشید.


صرفه جویی در هزینه با تبلیغات بنری وتاثیر آن


از سال 1993 ، که اولین بار طراحی بنر در فضای وب انجام شد ، تا کنون نزدیک 4.3 بیلیون شرکت های تبلیغاتی بنر، در سطح وب فعالیت می کنند.
همین جمله گویای اهمیت تبلیغات با استفاده از  می باشد. تاکید ما روی  و استفاده از بنر جهت صرفه جویی در هزینه ها می باشد.چرا که سایر روش ها نظیر تبلیغات متنی و…هیچ گاه همچون  ، موثر واقع نشده اند. در ادامه به این موضوع بیشتر می پردازیم.


اهمیت استفاده از بنر برای کاهش هزینه ها

می دانیم که استفاده از  برای شرکت های نوپا ، در سایت های پرترافیک ، هزینه های بالایی به صورت ماهانه در پی دارد. در واقع هزینه های تبلیغات ، با توجه به تعداد بازدید ها تعیین می شود.
اما دقت داشته باشید که با استفاده از  کم سایز ، در سایت هایی که بازدید متوسطی دارند ، می توان ابتدا یک تجارت را پرورش داد و سپس به سوی تبلیغات پرهزینه تر رفت.
امروزه  در وب سایت هایی با بازدید خوب ، در کوچک ترین سایز ، چیزی حدود 150 تا 300 دلار می باشد که این مبلغ بسته به طراحی بنر شما تا حدودی متفاوت می باشد و در کل به صرفه است.
[size=undefined]

نحوه ی آنالیز هزینه ها با 
[/size]

به این نکته توجه کنید که صرفه جویی در هزینه ها با تبلیغات بنری ، تنها از روی نرخ کلیک ها ی بنر مشخص نمیشود. بازخورد هایی که صورت میگیرد ، به معنای دیگر تعداد فروش یا عرضه خدمات را باید معیار خود برای بررسی مجموعه هزینه ها قرار دهید.