Parsi Coders

نسخه‌ی کامل: روش های متفاوت جراحی زیبایی شکم
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
روش های متفاوت جراحی زیبایی شکم







آبدومینوپلاستی یا جراحی زیبایی شکم روشی است برای خارج کردن چربی های اضافه شکم و صاف کردن و کشیده کردن شکم .جراحی زیبایی شکم بر خلاف سایر جراحی ها یک اقدام جراحی عمده به حساب می آید .[عکس: zibayishekam.jpg]

انواع جراحی زیبایی شکم


1-    جراحی مینی آبدومینوپلاستی 
2-    آبدومینوپلاستی کامل 
3-    آبدومینوپلاستی گرداگرد

در روش جراحی مینی آبدومینوپلاستی که ساده ترین و کوچکترین روش جراحی زیبایی شکم می باشد که در این جراحی از یک برش کوچک استفاده می شود . 
جراحی مینی آبدومینوپلاستی دور اف برش ندارد و مدت زمان آن دو ساعت می باشد . این جراحی مختص افرادی می باشد چربی زیر شکم دارد . این روش یک روش متوسط جراحی زیبایی شکم می باشد .
در روش جراحی آبدومینوپلاستی کامل که روش دیگر جراحی زیبایی شکم می باشد . برش جراحی در این روش از یک پهلو تا پهلوی دیگر امتداد پیدا می کند .این روش به حداکثر ترمیم نیاز دارد و در این روش برش دور ناف صورت می گیرد و پوست و عضلات شکم جابجا خواهد شد و ممکن است در این روش ساکشن صورت گیرد .پس از پایان جراحی زیبایی شکم لوله جهت استخراج خون آب و ترشحات به بیمار زده خواهد شد . 
روش دیگر جراحی زیبایی شکم آبدومینوپلاستی گرداگرد می باشد که وسیع ترین روش جراحی می باشد . 
در این روش جراحی زیبایی شکم ممکن است در یک یا دو مرحله یا در دو نوبت صورت گیرد . 
بر جراحی در این روش به ناحیه پشت امتداد پیدا می کند و بیمار مورد جراحی باید در دو جهت روی تخت بخواید .شکم و پشت شکم .در این روش تقریبا عوارض وجود ندارد و بیمارانی که کاهش وزن شدید داشته اند این جراحی لازم است .
 
مراقبت بعد از هر سه روش جراحی زیبایی شکم

بیماران از هر سه نوع جراحی زیبایی شکم را که داشته اند فرقی نمی کند . مراقبت های بعد از جراحی زیبایی شکم باید به طور کامل صورت گیرد . در مراقبت بعد از جراحی زیبایی شکم باید فرم خوابیدن و نوع پانسمان و طرز را رفتن و نشستن و طرز نگهداری لوله ها رعایت شود و از گن های مخصوص و شکم بند تا چند هفته استفاده شود