Parsi Coders

نسخه‌ی کامل: بهترین راه های بهبود رتبه سئو در گوگل
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
با اجرای نکات زیر میتوانید رتبه خوبی را درموتور های جستجو خصوصا گوگل دریافت کنید :

1- بعد از طراحی سایت ، محتوای مرتبط با موضوع وبسایت خود را تولید و منتشر کنید :

وجود محتوای یکتا و یونیک بعد از طراحی سایت ، از مهم ترین کارهاست ! به طوریکه اگر شما بخواهید در بهترین نتایج گوگل ظاهر شوید ، اول باید محتوای بهینه و البته یکتا داشته باشید سپس به سئو در موتور های جستجو بپردازید .
زیرا موتورهای جستجو در اولین بررسی ، محتوای شما را بررسی میکنند !

2 - محتوای وبسایت خود را منظم و مرتب بروز کنید :
درطراحی سایت ، محتوا وبسایت باید به صورت منظم و مرتب بروز شود ، شاید بپرسید چرا ؟ دلیل آن بسیار واضح است : این امر به موتورهای جستجو نشان میدهد که وبسایت شما بروز بوده و یکی از متد های قابل اطمینان برای نمایش در نتایج گوگل است .

3 - استفاده از متا دیتا در هرصفحه همزمان با طراحی سایت

در هر سیستم مدیریت محتوا یا هر سایت استاتیک ، در قسمت Head آن ، یکسری متادیتا وجود دارد که به موتورهای جستجو در پیدا کردن بهتر موضوع آن صفحه یا سایت کمک میکنند که در ادامه به معرفی آن ها میپردازیم : متادیتای عنوان

متا دیتای عنوان که حدود 70 کاراکتر را دربر میگیرد ، عنوان مقاله یا صفحه سایت شما را شامل میشود که میتوانید تا 70 کاراکتر حداکثر آن را پر کنید .
متادیتای توصیفی

متادیتای توصیفی یک توصیف از محتوای صفحه است که روی صفحه نتایج موتور جستجو نمایش داده میشود . بنابراین سعی کنید این توصیف جذاب و دقیق باشد و به درستی محتوای صفحه رو توضیح بدهد. موقع نوشتن متادیتای توصیفی، هدفتان را ترغیب مردم برای ورود به سایت باشد .
متادیتای کلیدواژه

متادیتای کلیدواژه در واقع عبارتهایی هستند که مردم سرچ میکنند و صفحه شما رو با آن کلمات میتوانند پیدا کنند. باید عبارتهای مختلفی را پوشش بدید تا بتوانید در سرچهای بیشتری ظاهر بشوید اما حریص نباشید !

4 - سایت شما باید ارزش لینک گرفتن را داشته باشد :
سعی کنید تا جایی که میتوانید بک لینک دریافت کنید ، این را بدانیدکه اگر محتوای ارزشمند در وبسایت خود داشته باشید ، خواه یا ناخواه وبسایت شما از طریق وبلاگ ها و سایت های معتبر دیگر لینک دریافت میکند !