Parsi Coders

نسخه‌ی کامل: بهترین راهنمای برای بهینه سازی درونی وب سایت - seo on page
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهینه سازی درونی وبسایت بعد از طراحی سایت برای آماده شدن و قرار گرفتن در بهترین نتایج گوگل آشنا کنیم .

راهنمای اول - بهینه سازی عنوان صفحه در طراحی سایت

یکی از مهمترین مسائل بهینه سازی درون سایت ، تگ عنوان صفحه است .تگ های عنوان را باید به گونه ای بنویسید که نمایانگر محتوای داخلی صفحه مورد نظر شما باشد . دومین نکته ای که باید به آن توجه ویژه بکنید ، تعداد کاراکتر های آن است ! اگر تعداد کاراکتر عنوان از 70 کاراکتر بالاتر بزند .

راهنمای دوم - آدرس صفحه در بهینه سازی و سئو

آدرس صفحه یا همان URL ، آدرسی است که از طریق آن میتوانید به مطالب خود دسترسی پیدا کنید . این آدرس میتواند شامل عنوان صفحه هم باشد ، اما توصیه ما به شما این است که در آدرس خود کلمات کلیدی عنوان صفحه خود را وارد کنید .
این کلمات کلیدی در آدرس صفحه شما به گوگل میفهماند که مطالب شما مرتبط بوده و باید در بالاترین رتبه آنها را به کاربر نشان دهد .

راهنمای سوم - لینکدهی داخلی به صفحات در طراحی سایت
لینکدهی داخلی به صفحات دیگر سایتتان بسیار مهم و از اصلی ترین بحث ها در بهینه سازی سایت در گوگل است . اینکه لینک های مرتبط را در مقالات و سایت خود قرار دهید به گوگل نشان میدهد که تا چه حد انسجام میان مطالب و لینک های داخلی سایت شما وجود دارد و همین امر باعث میشود تا گوگل توجه بیشتری به شما نسبت به رقبایتان داشته باشد .

با رعایت سه راهنمای بالا ، اولین گام و مهم ترین آن را برای بهینه سازی برداشته اید و کم کم باید وبسایت خود را برای بهینه سازی خارجی یا off page seo آماده کنید .