Parsi Coders

نسخه‌ی کامل: راهنمای خرید لپ تاپ برای کارهای گرافیکی سنگین
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
لپ تاپ های پرقدرت در زمینه گرافیک
 متخصصانی که در امور طراحی و گرافیکی به صورت حرفه ای کار می کنند قطعا لپ تاپی برای آنها کارایی خواهد داشت که دارای هسته ی قدرتمند، حافظه ی رم و بزرگ نمایی تصاویر بالا و کیفیت رنگ مطلوبی باشد. در زیر به بررسی 6 نوع لپ تاپ مناسب برای کارهای گرافیکی سنگین خواهیم پرداخت. پس تا پایان آی تی قیمت را همراهی کنید.
 6 نوع لپ تاپ پرقدرت برای کارهای گرافیکی سنگین
1.لپ تاپ ایسر اسپایر V17 Nitro Black Edition   
این لپ تاپ که با رنگی مشکی  با یک نواز فلزی ، ظاهری شیک  دارد توسط کمپانی ایسر تولید شده است.جنس آن از پلاستیک است و تا حدودی از ضربات می کاهد. پردازنده ی آن core i7 ، رم 16 گیگابایت و وضوح تصویر 1080.1920 است. این لپ تاپ برای کارهای گرافیکی  گزینه ی مناسب و بهینه ای می باشد.
2.لپ تاپ لنوو Z70 17.3-Inch
لپ تاپ لنوو با نمایشگر 17 اینچی  فول اچ دی و کیبورد خوش ساخت آن از جمله لپ تاپ های  مناسب کارهای گرافیکی است. این لپ تاپ پردازنده ی core i7 با رم 16 گیگابایت  و بزرگنمایی تصویر 1080.1920 پیکسل دارد.
 3.لپ تاپ ایسوس  ROG G750JM 17-Inch Gaming
در لپ تاپ های قدرتمند مانند این مدل  سعی می شود کیفیت تولید، سیستم تهویه و قطعات داخلی آن به شیوه ای کارآمدتر و مقاوم تر ساخته شوند. این لپ تاپ نمایشگر فول اچ دی با پنل آی پی اس و روکش مات در سایز 7 اینچ دارد. باتری آن نیز 8 سلول است. پردازنده ی مرکزی این لپ تاپ نیز core i7 می باشد و لپ تاپ قدرتمند برای کارهای گرافیکی سنگین می باشد.
 4.اپل مک بوک پرو MGXC2LL/A  
لپ تاپ اپل مک بوک پرو  پردازنده ی مرکزی core i7 و رم 16 گیگابایت دارد . بزرگنمایی تصاویر آن 1800.2880 است. قدرت گرافیک آن در سطحی بالا و قابل توجه است. ویژگی های گرافیک آن بدین شرح است : Intel Iris Pro and NVIDIA GeForce GT 750M  است.
 5.ایسوس Transformer Book 12-Inch
لپ تاپ ایسوس ترنسفورمر 64 بیتی دارای 4 گیگابایت حافظه ی رم است. کارت گرافیک آن اینتل اچ دی است و 64 گیگابایت سالید اسپیس دارد. این لپ تاپ نیز برای کارهای گرافیکی سنگین و پرحجم کارآمد و بادوام می باشد.
 6.لپ تاپ ایسوس  N550JK-DS71T 15.6
شرکت ایسوس مدل N550 که از محبوبیت خاصی برخوردار است با پردازنده مرکزی core i7 و رم 8 گیگابایت و حافظه ی داخلی  یک ونیم ترابایت به بازار عرضه کرده است. نمایشگر این  لپ تاپ 15 اینچ فول اچ دی است و کارت گرافیک  NVIDIA GeForce GTX 850M 4GB دارد.

منبع : itgheymat.com