Parsi Coders

نسخه‌ی کامل: تبلیغات کلیکی برای کسب و کار ها و نحوه لانچ شدن یک کمپین
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
بعد از طراحی سایت ، تبلیغات و بهینه سازی سایت برای حضور کاربران در وبسایت یکی از کارهای مهم برای هر وبمستر و مدیر سایت است . در این مقاله قصد داریم تا شما را انواع تبلیغات کلیکی و نحوه لانچ شدن کمپین تبلیغاتی اشنا کنیم . در ادامه با ما همراه باشید .

در تبلیغات کلیکی(PPC) و بعد از طراحی سایت شما می‌توانید هر محتوایی را به صورت یک بنر تبلیغاتی طراحی کنید و با قرار دادن این بنرها در صفحات وب‌سایت‌های مختلف، ترافیکی که در حال جستجو و وب‌گردی هستند را به واسطه دکمه‌های فراخوانِ روی بنرهای خود به سمت صفحه‌ مورد نظر خود هدایت کنید.

این بنرها می‌توانند هر پیامی را (از معرفی تا فروش و فعالیت‌های اجتماعی) به کاربران انتقال دهند، اما هر کسب‌وکاری که برای تبلیغاتی کلیکی اقدام می‌کند باید سطح خود را در میزان آگاهی مخاطبان از وجود برندش در بازار رقبا بسنجد، تا بتواند استراتژی و رویکرد کمپین و پیامی را که می‌خواهد انتقال دهد را تعیین کند.

این استراتژی و قدم گذاشتن در مسیر آن همیشه با پرسش‌هایی شکل می‌گیرد و پاسخ به آن‌ها قدم‌های بعدی را تعریف‌ می‌کند. پرسش‌هایی نظیر:


- آیا در جامعه مخاطب خود شناخته‌شده هستید؟
- آیا مخاطبانتان از محصولات و یا خدماتی که ارائه می‌دهید آگاه هستند؟
- آیا جامعه هدف شما گسترده‌است؟
- آیا می‌توانید در گستره مخاطبان خود، پتانسیل‌های بالقوه را به فروش تبدیل کنید؟
- آیا مخاطبان شما قصد خرید یا استفاده‌کردن از خدمات شما را دارند؟
- آیا دسترسی به محصولات و خدمات شما فرآیندی آسان تعریف شده‌است؟

انواع رویکرد تبلیغات کلیکی در ترویج‌ کسب‌وکارها:
- اطلاع رسانی(awareness)
- افزایش موقعیت فروش(Lead Generation)
- فروش(sales)
- تبلیغات کلیکی با رویکرد اطلاع رسانی(Awareness):
رویکرد اطلاع‌رسانی در تبلیغات کلیکی و طراحی بنر برای کسب‌وکارها در دو سطح تعریف می‌شود:
- اطلاع‌رسانی برای برندینگ(Brand Awarness)
- اطلاع‌رسانی برای نوع محصولات و خدمات(Product/service Awarness)
- اما نکته‌ بسیار مهم این است که چه زمانی یک کسب‌وکار، تبلیغات کلیکی خود را با رویکرد اطلاع‌رسانی، طراحی‌ و اجرا می‌کند؟