Parsi Coders

نسخه‌ی کامل: اپتک نماینده خود را در ایران یافت
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.


ابراهیم درستی ریس اتحادیه صنف لوازم صوتی و تصویری با حضور در مراسم معارفه نمایندگی رسمی اپتک در ایران، مشتری مداری و جلب رضایت مشتریان را یکی از ارکانی دانست که باید سر لوحه فعالیت تمامی شرکت های توزیع کننده محصولات صوتی و تصویری قرارگیرد. همچنین وی افزود: رعایت حقوق مصرف کننده و عمل به تعهد گارانتی و خدمات پس از فروش هر محصول در بازار ایران می بایست بیشتر مورد توجه قرارگیرد .

ریس اتحادیه صنف لوازم صوتی و تصویری تاکید کرد که می بایستی از فروشنده ها و فروشگاه ها که سهم بسزایی در ارائه و فروش محصولات برند های مختلف به عهده دارند ، حمایت کرد. در انتها از ورود محصولات متنوع صوتی و تصویری همچون اپتک به بازار ایران که تکنولوژی های روز دنیا را با قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند ابراز خرسندی کرد.

گفتنی است شرکت توسعه تجارت رائیکا ، بعنوان متولی محصولات اپتک در ایران، طی مراسمی با ارائه توضیحاتی کاملی از امکانات این دسته از محصولات و نحوه گارانتی و خدمات پس از فروش آن در بازار تهران و سایر شهرستانها ، اطلاعات کاملی را در اختیار فعالان بازار همچنین اعضای هیئت مدیره اتحادیه صنف صوتی و تصویری قرارداند .