Parsi Coders

نسخه‌ی کامل: ارایه سرویس اینترنتی 2 مگا بیت در شرکت عصر تله کام
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
شركت عصر تلکام در سال 1382 توسط شركت عصر دانش افزار تاسیس گردید. تاسیس این شركت به جهت دریافت پروانه ندا (PAP) از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بنا بر ملاحظاتی صورت گرفت كه از طرف وزارت مذكور به عنوان شرایط اخذ پروانه اجباری گردیده بود كه به موجب آن فعالیت شركت دارنده پروانه انحصارا" می باید در زمینه فعالیت های مخابراتی باشد. لذا شركت عصر تلکام جهت راه اندازی شبكه انتقال داده ها در كشور با استفاده از تكنولوژی DSL و سایر تكنولوژیهای انتقال تاسیس شده و از توان مالی، مدیریتی و اجرایی و سابقه فعالیت های شركت عصر دانش افزار به عنوان شركت مادر، بهره می برد.
تجربه بخش خصوصی در راه اندازی و ارائه خدمات انتقال داده ها به صورت یك شبكه سراسری در كشور، تجربه بسیار جدیدی است و در واقع راه عملیاتی و اجرایی آن به صورت قانونی با پروانه ندا آغاز شده است، تاكنون ایجاد چنین شبكه ای انحصارا" در اختیار شركت مخابرات بوده است.
اكنون كه بخش خصوصی با كسب پروانه ندا می تواند مجوز قانونی لازم برای سرمایه گذاری در بخش انتقال داده های كشور را داشته باشد انتظار می رود كه در ایران نیز همانند سایر كشورهای پیشرفته دنیا تحولی بزرگ در توسعه امكانات مخابراتی به ویژه در زمینه دیتا صورت پذیرد و كشور ایران نیز شاهد حضور و توسعه روشهای پیشرفته ارتباطی و خدمات دیتای پرسرعت (Broadband) باشد.
شركت عصر تلکام در راستای اهداف تجاری خود، توانسته براساس شرایط مندرج در پروانه ندا، شبكه ای سراسری برای انتقال داده ها در كشور را ایجاد نماید كه هم اكنون در بسیاری مراكز مخابراتی به مرحله بهره برداری رسیده است و مشترکین می توانند از بستر ایجاد شده جهت دسترسی به شبکه اینترنت با سرعت مطلوب و یا جهت اتصال شعب و مراکز سازمان خود در نقاط مختلف کشور استفاده نمایند. و همینک سرویس های نا محدود 2 مگابیت خود را عرضه می کند . برای مشاهده انواع سرویس ها به سایت :

http://sales.asretelecom.com/Echarge.aspx