Parsi Coders

نسخه‌ی کامل: سئو و بک لینک سازی حرفه ای
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
اگر مطالعاتی در زمینه سئو و بهینه سازی سایت ها داشته باشید حتما به کلمه بک لینک برخورد کرده اید. در زمینه طراحی وب سایت بک لینک ها دارای اهمیت زیادی هستند. تا آنجایی که اعتبار یک سایت به بک لینک آن مربوط می شود. هر بک لینک برای ساخت سایت دارای اهمیت ویژه ای است. این لینک ها که از خارج سایت شما به شما پیوند داده می شوند به گوگل سیگنالی را ارسال می کنند که آیا این سایت دارای اعتبار است و یا اینکه سایت شما در میان سایت هایی قرار دارد که اسپمر هستند و از اعتباری در دنیای وب برخوردار نیستند.

امروزه در طراحی سایت حرفه ای مسئله بک لینک یکی از مهم ترین مسائلی است که ذهن طراحان سایت ها رو به خودش مشغول کرده است. بعد از طراحی سایت شما قطعا به یکی سئو کار حرفه ای نیاز خواهید داشت تا بتوانید سایت خودتان را در صفحه اول گوگل بیاورید. این کار به وسیله بک لینک انجام خواهد گرفت. بک لینک های مدل های مختلفی دارند

 
انواع بک لینک در طراحی سایت

1.        nofollow – این نوع از لینک ها به گوگل اشاره دارد که نباید لینک مورد نظر را به عنوان بک لینک در نظر بگیرد.

2.       dofollow- اگر لینکی که شما به عنوان بک لینک می سازید دارای برچسب نوفالو نباشد این لینک به عنوان یک بک لینک برای سایت شما  در نظر گرفته میشود و دارای اهمیت زیادی برای سایت شما است.

3.     hight quality- این نوع از لینک ها دارای اعتبار بسیار بالایی هستند و از سایت هایی گرفته شده اند که یا قدیمی هستند یا خود آن سایت ها دارای اعتبار بسیار زیادی بوده اند

 
چگونه و چرا باید بک لینک سازی بکنیم

بک لینک ها به رتبه سایت شما کمک خواهند کرد بک لینک ها یکی از مهم ترین مسائلی هستند به سیگنال مثبت به سمت سایت شما می فرستند البته موارد زیادی است که می تواند سیگنال مفید به سایت شما ارسال کند ولی بک لینک یکی از مهم ترین مسائل در زمینه سئو به شمار می رود.

یکی دیگر از مسائلی که باعث می شود ما بک لینک سازی کنیم مسائل مربوط به ایندکس شدم سریع سایت ما در گوگل می شود.

اینکار باعث می شود که گوگل سایت ما و یا مقاله ما را سریعتر پیدا کند و سریعتر سایت را جزو فهرست های خودش قرار بدهد.     جراحی بینی

 

برای بک لینک سازی راه های مختلفی دارد شما باید به دنبال سایت هایی بگردید که از اعتبار بالایی برخوردار باشند مانند سایت هایی نظیر facebook و یا  youtubeاین سایت ها دارای اعتبار بالایی هستند منتها از برچسب nofollow در لینک های خودشان استفاده می کنند پس باید به دنبال سایت های بهتری باشید که هم اعتبار بالاتری داشته باشند و هم در لینک های آن ها برچسب follow استفاده نشده باشد.

 
بهترین راه و منابع بک لینک گیری

بهترین راه برای بک لینک گیری استفاده از سایت هایی نظیر reddit , squidoo, digg, yelp, adobeو ... هستند که می توانید در این سایت ها پروفایل سازی نمایید.

یکی دیگر از راه های بک لینک سازی استفاده از شبکه های اجتماعی است شاید این سایت ها دارای لینک های بدون فالو باشند ولی بک لینک سازی در این سایت ها باعث میشود که شما ترافیک زیادی را به سمت سایت خودتان بکشید.