Parsi Coders

نسخه‌ی کامل: جراحی زیبایی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
 
با روش های جراحی زیبایی پلک آشنا شوید.
جراحی زیبایی پلک به‌عنوان یکی از این جراحی‌ها علاوه بر زیبایی به‌عنوان عاملی برای برطرف نمودن عارضه در پلک ها محسوب می‌شود. جراحی زیبایی پلک در نگاه اول به‌عنوان یکی از شاخه‌های جراحی پلاستیک محسوب شود که برای برطرف نمودن مشکلات مربوط به پلک در میان جراحان زیبایی مهم تلقی می‌شود. امروزه جراحی‌های زیبایی مختلفی با پیشرفت علم در جامعه رایج شده است.
از جراحی افتادگی پلک چقدر می دانید؟

افتادگی پلک از مهم ترین عواملی است که افراد را به سمت بلفاروپلاستی یا همان جراحی افتادگی پلک هدایت می کند. فرد پس از انجام جراحی افتادگی پلک به صورت مشهود تغییر کرده و مشکلاتی که تا قبل از جراحی در نواحی پلک و چشم خود داشته را مداوا خواهد کرد. بلفاروپلاستی و یا جراحی افتادگی پلک تنها در زمینه زیباسازی و جوانسازی چهره انجام نمی شود بلکه با رفع حالت افتاده ی پلک در فرد وسعت دید را افزایش می دهد و موجب تقویت بینایی شخص خواهد شد. به همین منظور است که اغلب پزشکان این جراحی را به افرادی که دچار افتادگی پلک شده اند توصیه می کنند.
طی عمل جراحی افتادگی پلک پوست های اضافی عضلات از کار افتاده و بی حس و همچنین چربی های تشکیل شده در بخش های بالایی و زیرین پلک صورت بیمار حذف می شوند. در اغلب موارد نیاز به از بین بردن عضلات و بافت های زیرین پلک نیست اگرچه در برخی شرایط نیاز است که این عمل در دو بخش بالایی و پایینی پلک انجام شود. این جریان به میزان پیشرفت افتادگی پلک در شخص بستگی دارد و بنا بر تشخیص پزشک صورت می گیرد.
باید در نظر داشت که جراحی افتادگی پلک با عمل پتوسیس پلک بسیار متفاوت است. در جراحی پتوز پلک جراح با بالا کشیدن پلک در مکان مناسب خود نسبت به حاشیه پلک عضلات و تاندون پلک را سفت می کند و موجب باز و بسته شدن پلک می شود. بلفاروپلاستی که امروزه آن را با نام لیفت پلک یا جراحی افتادگی پلک می شناسیم نیز در برخی موارد می تواند اثراتی همچون عمل پتوز پلک داشته باشد به شرطی که سنگینی پوست افتاده موجب پایین کشیده شدن پلک نسبت به حاشیه چشم شده باشد.
[img=700x0]http://drmoghadam-surgery.com/wp-content/uploads/2016/12/DroopyEyes1-300x208.jpg[/img]