• 1 Vote(s) - 1 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران اعلام کرد: افزایش رضایت مشتریان از خدمات ایساکو
#1
اتوپارت پرس: بر اساس آخرین نتایج اعلام شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در پایان آبان‌ماه امسال، امتیاز شاخص رضایت مشتریان ایران‌خودرو از خدمات پس از فروش، به عدد 753 رسید.
معاون خدمات پس از فروش شرکت ایساکو با اعلام این مطلب گفت: «طبق نظرسنجی‌ شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از مشتریان، خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، از پاییز سال گذشته تا کنون توانسته به صورت صعودی امتیاز خود را در حوزه خدمات ارتقا دهد و از امتیاز 747 در آبان سال 96 به امتیاز 753 در  آبان‌ماه سال جاری ارتقا یابد و با این رشد، تصویر ذهنی مشتریان و رضایت از خدمات را بهبود بخشد.»
شهریار سلطانی ادامه داد: «شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو، به صورت ماهیانه در شاخص رضایت مشتریان مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و در این بررسی‌ها نظرات مشتریان به عنوان یک شاخص مهم در خصوص کیفیت خدمات، لحاظ می‌شود.»
وی افزود: «مهم‌ترین پارامترهایی که بهبود آن‌ها در طی ماه‌های مهر و آبان سال 97، باعث افزایش رضایت مشتریان شده، شامل بهبود کیفیت تعمیرات ارائه شده، تشریح تعمیرات (ارائه توضیح به مشتریان در خصوص کارهای انجام شده و قطعات تعویضی هنگام ترخیص خودرو) و تامین به موقع قطعات توسط نمایندگی‌ها بوده است.»
سلطانی همچنین گفت: «بهبود فرآیند طرح پیگیری مشتریان، پیاده‌سازی استانداردهای رفتاری و کلامی، برگزاری کارگاه‌های تخصصی CSI برای مدیران نمایندگی‌ها، برگزاری دوره‌های عارضه‌یابی با رویکرد جدید در نمایندگی‌ها و بهبود فرآیند پذیرش تا ترخیص در نمایندگی‌ها جزو اهم اقدامات انجام شده در راستای افزایش رضایت‌مندی مشتریان بوده است.»
وی در پایان گفت: «جلب رضایت کامل مشتریان و دست یافتن به بالاترین امتیاز در شاخص رضایت مشتری، با توجه به گستردگی شبکه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در سراسر کشور، امری دشوار است ولی امیدواریم با برنامه‌های در دست اجرا و تلاش برای بهبود مستمر هر روز به آن نزدیک‌تر شویم.»
  Reply


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  در نتیجه افزایش دو برابری نرخ خوراک// خطر توقف فعالیت پالایشگاه‎های تولید روانکار youka 0 19 Yesterday، 06:25 PM
Last Post: youka
  دبیر انجمن قطعه‌‌سازان ایران: ثبت‌ سفارش بدون انتقال ارز آزاد شود youka 0 19 Yesterday، 01:51 PM
Last Post: youka
  هشدار تولیدکنندگان روغن موتور به افزایش دو برابری نرخ خوراک youka 0 21 Yesterday، 01:40 PM
Last Post: youka
  در دهمین دوره جايزه تعالی منابع انسانی//نشان تعالی منابع انسانی به ایساکو رسید youka 0 9 Yesterday، 01:29 PM
Last Post: youka
  ایران‌خودرو قطعه‌سازان توانمند را به همکاری دعوت کرد youka 0 40 01-17-2019، 02:25 PM
Last Post: youka
  اختصاصی اتوپارت پرس : خودروسازان بم اعلام کرد// شرایط فروش دی‌ماه جیلی GC6 مدل اکسلن youka 0 38 01-15-2019، 04:17 PM
Last Post: youka
  سنجش وفاداری مشتریان به خدمات پس‌ازفروش برندهای خودرویی ایران youka 0 30 01-15-2019، 03:15 PM
Last Post: youka
  واکنش قطعه‌سازان به افزایش قیمت خودرو افزایش قیمت به تعدیل قیمت قطعات کمک نمیکند youka 0 44 01-14-2019، 01:45 PM
Last Post: youka
  رئیس سازمان راهداری اعلام کرد : تنها ده درصد لاستیک مورد نیاز کامیون‌داران تامین شد youka 0 41 01-13-2019، 02:34 PM
Last Post: youka
  قیمت جدید انواع محصولات پارس خودرو اعلام شد youka 0 50 01-12-2019، 04:39 PM
Last Post: youka

Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)