• 2 Vote(s) - 1 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
همزمان با دهه مبارک فجر طرح همراه با مشتریان در نمایندگی‌های ایساکو کلید خورد
#1
اتوپارت پرس: شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، از ابتدای بهمن ماه سال جاری طرح «همراه با مشتریان» را در نمایندگی‌های خدمات پس از فروش ایران‌خودرو آغاز کرد.
به گزارش اتوپارت پرس به نقل از روابط عمومی شرکت ایساکو، این شرکت به منظور افزایش رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش و در راستای همیاری نمایندگی‌ها و اعتمادسازی دوسویه، با هدف استخراج عارضه‌ سیستم‌های عملیاتی، اصلاح زیرساخت‌ها و بازنگری فرآیندها، طرح فوق را اجرایی کرد.
در طرح مذکور، تیمی از کارشناسان خبره دفاتر منطقه‌ای با حضور در نمایندگی‌های منتخب، به عنوان تسهیل‌گر امور مشتریان حضور یافته و  ضمن ارتباط مستقیم با مشتریان به مشاهده فرآیند ارائه خدمات در نمایندگی‌ها می‌پردازند. این کارشناسان ضمن همراهی با مشتریان و نمایندگی‌ها به بررسی مشکلات موجود در فرآیند پذیرش تا ترخیص و تامین قطعه خواهند پرداخت.
در این طرح که از آن به عنوان «طرح استقرار» نیز یاد شده است،‌ کارشناسان مستقر دفاتر در نمایندگی‌ها، با رویکرد یاری‌رسانی به نمایندگی‌ برای ارائه خدمات با کیفیت بالاتر و تسهیل امور مشتریان هر هفته در یک واحد تعمیرگاهی، حضور خواهند یافت.
لازم به ذکر است کارشناسان مستقر موظفند، در صورت مشاهده موارد خاص در ارائه خدمات، بدون فوت وقت، دستور صدور انجام فوری کار را از مسئول مربوطه در شرکت ایساکو دریافت کرده و آن را در نمایندگی اجرایی کنند. همچنین این کارشناسان حداکثر دو روز پس از استقرار در نمایندگی‌ها، موارد مطرح شده مشتریان را به همراه عارضه‌های مهم و کلیدی شناسایی شده به کارگروهی که به همین منظور تشکیل شده است، ابلاغ خواهند کرد تا فرآیند مذکور به سرعت بهینه‌سازی شده و امور مشتریان در نمایندگی‌ها به سرعت رتق و فتق شود.
گفتنی است اجرای این طرح همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر و با توجه به افزایش ترافیک کاری نمایندگی‌ها در پایان سال و نزدیک شدن به سفرهای نوروزی هموطنان، در بهمن ماه سال جاری آغاز شد و پیش‌بینی می‌شود با نظارت و همراهی کارشناسان مستقر، عارضه‌ها و ایرادهای احتمالی موجود در فرآیند ارائه خدمات پس از فروش به سرعت برطرف شده و  رضایت مشتریان به میزان قابل توجهی افزایش یابد.
  Reply


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  تعمیرگاه‌های مجاز خودروسازان پاسخ مشتریان را نمی‌دهند youka 0 62 02-04-2019، 02:54 PM
Last Post: youka
  امکان اعطای نمایندگی فروش روغن‌های میلرز انگلستان در کشور// میلرز به ایران رسید youka 0 64 02-02-2019، 03:25 PM
Last Post: youka
  مشتریان موتورسیکلت برقی ۲.۵میلیون تومان وام بلاعوض می‌گیرند youka 0 77 01-28-2019، 05:17 PM
Last Post: youka
  در دهمین دوره جايزه تعالی منابع انسانی//نشان تعالی منابع انسانی به ایساکو رسید youka 0 74 01-19-2019، 01:29 PM
Last Post: youka
  سنجش وفاداری مشتریان به خدمات پس‌ازفروش برندهای خودرویی ایران youka 0 92 01-15-2019، 03:15 PM
Last Post: youka
  شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران اعلام کرد: افزایش رضایت مشتریان از خدمات ایساکو youka 0 106 01-14-2019، 04:29 PM
Last Post: youka
  وفاداری مشتریان به نمایندگی‌های خدمات پس از فروش خودرو در ایران youka 0 93 01-12-2019، 03:26 PM
Last Post: youka
  تسهیل ارائه خدمات به مشتریان // ایساکو اپلیکیشن کابردی برای ارائه خدمات پس از فروش youka 0 122 01-07-2019، 03:39 PM
Last Post: youka
  شکایات مشتریان از فروشگاه‌های اینترنتی لوازم یدکی خودرو// فروش قطعات غیراصل با قیمت ب youka 0 152 12-31-2018، 02:22 PM
Last Post: youka
  قیمت بالای قطعه و تعمیر مشتریان را از تعمیرگاه فراری کرده است//مراجعه به تعمیرگاه‌ها youka 0 162 12-30-2018، 05:27 PM
Last Post: youka

Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)