• ¡Welcome to Square Theme!
  • This news are in header template.
  • Please ignore this message.
مهمان عزیز خوش‌آمدید. ورود عضــویت


امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Title: آیکن ها در طراحی سایت چقدر استفاده میشوند ؟
حالت موضوعی
#1
وجود نظم و شیک بودن در طراحی سایت ، یکی از راه های جلب رضایت مشتری برای طراحی سایت است . اگر شما هم طراح سایت باشید ، قطعا از معجزه آیکون ها در طراحی سایت خبر دارید . پس این مقاله را ازدست ندهید .

استفاده از آیکن بهترین روش برای تاکید بر نام برند و ثبت رد پای آن بر ذهن مشتری است. معمولا پیش از آنکه مشتری، عزم خود را برای مطالعه و بررسی دقیق محتوای سایت شما جزم کند، ابتدا برای یافتن مطالب جذاب به سرعت چرخی در سایت می زند. اینجا است که آیکنها ارزش خود را نشان می دهند. آیکنها ساده ترین ابزار برای جلب توجه کاربران به محتوای وبسایت شما هستند.
کاربردهای تاثیرگذار و کارآمد آیکن برای سایت شما
کسب اطلاعات بیشتر درباره کاربردهای آیکن ها – که نقش ارزنده ای در رشد کسب و کار آنلاین شما در آینده بازی می کنند – تقریبا اجباری است و آگاهی از هشت کاربرد زیر، شما را در همین مسیر قرار می دهد.


جلب توجه از طریق بینایی
مردم به گزارشات ساده ای که در آنها از هیچ طرح جالبی استفاده نشده علاقه زیادی ندارند. آنها به دنبال اطلاعاتی هستند که با چشمان آنها حرف می زند. در چنین شرایطی است که باید از هر طریقی که می توانید با استفاده از آیتم های بصری توجه آنها را به خود جلب کنید. به علاوه، سعی کنید که طرح مناسبی از آیکن برند خود را هم اضافه کنید. علاوه بر این، افزودن آیکونوگرافی (شمایل نگاری یا پیکرنگاری) های جالب هم می تواند بسیار کارآمد باشد.

استفاده از آیکن در فهرست ویژگیها

به منظور بازاریابی موثر، همیشه سعی کنید ویژگیهای منحصر به فرد خود را به شکل مناسب و جذابی فهرست و ارائه کنید. این کار را می توانید با استفاده از آیکن و با کمک روندهای رایج طراحی آیکن انجام بدهید. فهرست ها بعضاً ملال آور و ساده هستند. بنابراین، افزودن آیکن می تواند به فهرست ویژگیها ظاهر جذاب تر و وسوسه انگیزتری بدهد.

خلاقیت در تعامل تا جایی که امکان دارد

شما باید با طراحی آیکن های خود به دنبال ترغیب کاربر به فعالیت بیشتر در سایت تان باشید. مردم برای دریافت خدمات شما به تعامل با شما علاقمند هستند.

به این منظور، باید بهترین آیکن های تعامل برانگیز را طراحی کنید. به خاطر داشته باشید که استفاده از آیکن ها همیشه به مکان و موقعیت خاصی محدود نیست. چنین محدودیت هایی همیشه باعث ترغیب کاربر به تعامل مورد نظر نمی شوند. بنابراین، برای توسعه محدوده خلاقیت، از مرزهای معمول فراتر بروید و آیکن های متناسب با هدف مورد نظر خود را طراحی کرده و در جای مناسب از آنها استفاده کنید.

فهرست محصولات و کاربردهای آنها
در اغلب موارد، شرکت شما فقط با یک محصول خاص سر و کار ندارد. اکثر شرکت ها محصولات و موارد استفاده متعددی را پوشش می دهند. افزودن آیکن به هر یک از این موارد، می تواند یک ایده موثر در راستای جذب مخاطبان بیشتر باشد. این کار به ایجاد یک رابطه ذهنی بین تصویر خاص آیکن و محصول کمک می کند.

استفاده درست از انیمیشن

به منظور افزایش بهره وری از آیکن ها، می توانید استفاده از انیمیشن را روی آنها امتحان کنید. به هر حال، لزومی ندارد که آیکن ها همیشه ثابت و ایستا (استاتیک) باشند. بنابراین، افزودن کمی انیمیشن می تواند تاثیرات چشمگیری را ایجاد کند. پیش از آنکه آیکن خود را متحرک کنید، کاملا روی هدف خود تامل کنید و اطمینان پیدا کنید که این کار لازم است. علاوه بر این، نباید زیاده روی کنید، چرا که این کار می تواند اصل معنی و هدف آیکن را زیر سوال ببرد.

فهرست کردن خدمات
به منظور افزایش خوانایی، می توانید استفاده از آیکن در فهرست خدماتی که ارائه می دهید را امتحان کنید. با این وجود، اطمینان پیدا کنید که آیکن منتخب شما با محتوا ارتباط دارد و سعی کنید از طرح های ساده و مینیمال استفاده کنید. باید حوزه هایی که می خواهید از طریق آیکن معرفی کنید را تعیین و در راستای طراحی مناسب تلاش کنید. همه چیز، از رنگ گرفته تا سبک باید قبل از پیاده سازی کاملا مورد بررسی و ارزیابی قرار بگیرد.

جایگذاری
بسته به اینکه هدف آیکن مورد نظر چیست، باید آن را در موقعیت مناسبی قرار بدهید. آیکنها همیشه کاربر پسند هستند، استفاده از آنها در وبسایت ها رایج و محبوب است و به نظر می رسد که همیشه جذابیت دارند. بنابراین سعی کنید که در آیکنهای خود کمی خلاقیت به خرج بدهید. آیکنها را در ستون جانبی، هدر، فهرست ویژگیها، یا حتی اگر با کسب و کارتان تناسب دارد، در عناوین استفاده کنید.

منوی سایت
نظر طراحان و توسعه دهندگان مختلف در این مورد متفاوت است، اما می توانید استفاده از آیکن در منوهای سایت خود را امتحان کنید. شما می توانید طرح ها، شکل ها و حتی طرح های دستی که جذاب به نظر می رسند را با هم ترکیب کنید. این کار تقریبا کل وبسایت شما را منحصر به فرد خواهد کرد.
سخن آخرپیش از آغاز طراحی آیکن های خود، اطمینان پیدا کنید که روند های مرسوم را دنبال می کنید. حتی می توانید از متخصصان حرفه ای طراحی آیکن هم کمک بگیرید، چرا که آنها همیشه آماده تلاش برای تحقق اهداف شما در این راستا هستند. سعی کنید کار منحصر به فردی را از خود به نمایش بگذارید تا بهترین نتایج را کسب کنید.
 
پاسخ
  


موضوعات مشابه ...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  سئو و جامعیت انسانی آن چه تاثیری در طراحی سایت دارند ؟ maryammo 0 447 02-19-2018، 10:56 AM
آخرین ارسال: maryammo
  چگونه مشتری جدید را برای طراحی سایت یا موارد دیگر جذب کنیم ؟ itzeroone 0 373 02-18-2018، 11:05 AM
آخرین ارسال: itzeroone
  Mobile First Index چقدر آشنایی دارید ؟ sarinweb 0 437 02-18-2018، 10:14 AM
آخرین ارسال: sarinweb
  چگونه مشتری جدید را برای طراحی سایت یا موارد دیگر جذب کنیم ؟ sarinweb 0 410 02-17-2018، 01:05 PM
آخرین ارسال: sarinweb
  سئو شدن ویدیو های سایت خود را جدی بگیرید maryammo 0 390 02-17-2018، 10:00 AM
آخرین ارسال: maryammo
  دیجیتال مارکتینگ از طریق کامنت های وب سایت بعد از طراحی سایت maryammo 0 714 02-14-2018، 10:31 AM
آخرین ارسال: maryammo
  اعتبار سایت را با رقبایمان چگونه ارزیابی کنیم تا در طراحی سایت شکست نخوریم ؟ itzeroone 0 418 02-14-2018، 10:24 AM
آخرین ارسال: itzeroone
  اینستاگرام مارکتینگ در طراحی سایت - قسمت اول itzeroone 1 495 02-12-2018، 12:36 PM
آخرین ارسال: sangriz
  توییتر و دیجیتال مارکتینگ در طراحی سایت - قسمت دوم maryammo 0 478 02-12-2018، 10:47 AM
آخرین ارسال: maryammo
  اینستاگرام مارکتینگ در طراحی سایت - قسمت دوم sarinweb 0 380 02-12-2018، 10:38 AM
آخرین ارسال: sarinweb

پرش به انجمن:


Browsing: 1 مهمان