• ¡Welcome to Square Theme!
  • This news are in header template.
  • Please ignore this message.
مهمان عزیز خوش‌آمدید. ورود عضــویت


امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Title: چه فرصت هایی را در طراحی سایت از دست میدهیم
حالت موضوعی
#1
مشتریان طراحی سایت شما همانند دیگر مشتریان نیازمند خدمات و پشتیبانی بعد از طراحی سایت دارند . اگر به نکات و موادیکه در ادامه گفته میشود توجه نکنید ممکن است مشتریان طراحی سایت خود را برای همیشه ازدست بدهید.
بعد از این سفارش، مشتری های طراحی سایت تان به کجا می روند؟ ما ایده ای در این زمینه نداریم، اما بعدی می دانیم که مجددا به طراحی سایت شما بازگشته و پول بیشتری را در طراحی وب سایت شما خرج نمایند. اما این اتفاق قادر است روی دهد، البته اگر شما این فرصت را به آن ها بدهید. موردهای خیلیی در این زمینه هست که قادر هستید به کار ببرید و یکی از آسان ترین راه های افزایش فروش طراحی سایت تان است.
 
تشکر از مشتریان طراحی سایت خود را به هیچ عنوان فراموش نکنید
در این جا یک شیوه هست: پیام تشکر بعد از همه سفارش کالاها مشتریهای. اگر اشخاصی از کارت اعتباری خود در طراحی سایت شما استفاده نمایند، نظیر یک فرصت برای افزایش فروش کالاها تان است. فرمول قدیمی در بازاریابی RFM یعنی نوآوری، تکرار و درآمد زایی است.
برای مثال، صفحه تشکر ما برای مشتریهای به این ترتیب است که اگر از پیش نیز از سایت ما خریدهایی را انجام داده باشند، تخفیف 200 دلاری دریافت خواهند کرد. این پیام تنها پاراگراف های کمی را از آن خود می نماید و سبب می شود تا مخاطبان به خرید طراحی سایت های بیشتری تمایل پیدا نمایند.
این مورد قادر است برای همه کالاها یک طراحی سایت صدق نماید. برای مثال، اگر سفارش شما در طراحی سایت VISTA PRINTERکمتر از 10 دقیقه طول بکشد، تخفیفاتی برای ایجاد کارت بیزنس به شما ارائه می دهند.
اگر کالای ندارید تا در طراحی سایت خود به فروش برسانید، مشکل ندارد. صفحه تشکر قادر است برای خدمات شما نیز به کار رود.
 
یادآوری موارد طراحی سایت به مشتریان فعلی خود
مورد دیگر این است به مشتری ها، کسب و کار خود را یادآوری نمایید. هر کسی دوست دارد در زمان تولدش و یا سال نو، پیام های تبریکی را دریافت نماید. شما هم نبایست از این امر مستثنی باشید. شاید تنها کسانی که تولد یک فرد را تبریک بگوید، همسر، پدر و مادر و دوستان او است. اما هنگامی که کسب و کار شما در این مناسبت ها به اشخاص پیام تبریک بفرستد، در خاطر آن ها می ماند.
شما قادر هستید تاریخ تولد مشتریهای فروشگاه ساز خود را دریافت نمایید تا در آن روز سورپرایزی را برای شان مهیا نمایید و یا تخفیف ویژه ای به آن ها بدهید.
من در نخستین هر ماه، تاریخ تولد مشتری های خود را در آن ماه فهرست می کنم و به ترتیب برای آن ها پیام تبریک و یا تخفیفات شگفت انگیزی را می فرستم.
مشتریهای همواره بایست بعد از انجام سفارشاتی در سایت منتظر موردهای شگفت انگیزی از جانب شما باشند. توجه به رویدادهای پراهمیت سال نیز قادر است در این زمینه خیلی به شما کمک نماید. نظیر کریسمس، جشن شکرگزاری و غیره. همه این رویدادها در سال برای اکثریت افراد جذابیت دارد و بیشتر تمایل دارند تا خرید هایی را در طراحی سایت ها انجام دهند.
 
پاسخ
  


موضوعات مشابه ...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  سئو و جامعیت انسانی آن چه تاثیری در طراحی سایت دارند ؟ maryammo 0 3,089 02-19-2018، 10:56 AM
آخرین ارسال: maryammo
  چگونه مشتری جدید را برای طراحی سایت یا موارد دیگر جذب کنیم ؟ itzeroone 0 1,573 02-18-2018، 11:05 AM
آخرین ارسال: itzeroone
  چگونه مشتری جدید را برای طراحی سایت یا موارد دیگر جذب کنیم ؟ sarinweb 0 1,613 02-17-2018، 01:05 PM
آخرین ارسال: sarinweb
  سئو شدن ویدیو های سایت خود را جدی بگیرید maryammo 0 1,636 02-17-2018، 10:00 AM
آخرین ارسال: maryammo
  تله هایی که رابط کاربری را به حاشیه میکشاند؟ sarinweb 1 1,790 02-14-2018، 06:17 PM
آخرین ارسال: Hooshmandsazan96
  دیجیتال مارکتینگ از طریق کامنت های وب سایت بعد از طراحی سایت maryammo 0 1,945 02-14-2018، 10:31 AM
آخرین ارسال: maryammo
  اعتبار سایت را با رقبایمان چگونه ارزیابی کنیم تا در طراحی سایت شکست نخوریم ؟ itzeroone 0 1,678 02-14-2018، 10:24 AM
آخرین ارسال: itzeroone
  اینستاگرام مارکتینگ در طراحی سایت - قسمت اول itzeroone 1 2,040 02-12-2018، 12:36 PM
آخرین ارسال: sangriz
  توییتر و دیجیتال مارکتینگ در طراحی سایت - قسمت دوم maryammo 0 1,747 02-12-2018، 10:47 AM
آخرین ارسال: maryammo
  اینستاگرام مارکتینگ در طراحی سایت - قسمت دوم sarinweb 0 1,588 02-12-2018، 10:38 AM
آخرین ارسال: sarinweb

پرش به انجمن:


Browsing: 1 مهمان