نقطه عطف پورشه - نسخه قابل چاپ +- Parsi Coders (http://parsicoders.com) +-- انجمن: Other sections (http://parsicoders.com/forumdisplay.php?fid=71) +--- انجمن: Car (http://parsicoders.com/forumdisplay.php?fid=145) +--- موضوع: نقطه عطف پورشه (/showthread.php?tid=5960) |
نقطه عطف پورشه - mahya68 - 11-06-2017 یک میلیونمین پورشه 911، خط تولید را ترک کرد
امروز در زوفن هاوزن، شماره یک میلیونمین پورشه 911، یک ماشینِ اسپرت مانند، مناسب رانندگی روزمره و نماد اصلی برند پورشه، خط تولید را ترک کرد؛ یک «کاررا-اِس» با رنگ ویژه سبز ایرلندی، به همراه ویژگیهای منحصر به فرد متعددی که دنباله رو مدل 911 اصلی در سال 1963 است.
این خودروی دو درب همچنان هم مهمترین مدل استراتژیک در محدوده تولید بوده و سهم بزرگی در حفظ موقعیت پورشه به عنوان یکی از سودآورترین تولیدکنندگان ماشین در جهان دارد.
دکتر ولفگانگ پورشه (Wolfgang Porsche)، رئیس هیئت نظارت شرکت پورشه، از روز اول بخشی از برنامه توسعه 911 بوده است: «54 سال پیش بود که توانستم برای اولین بار در جاده گراسلاکنر همراه با پدرم رانندگی کنم. حس رانندگی با 911 همانقدر لذت بخش است که در آن زمان بود.»
به همین دلیل تاکید داریم که هنوز که هنوز است ارزشهای اصلی برند ما در 911، جلوی چشمهایمان قرار دارند؛ درست همانطور که در اولین پورشه 356/1 سال 1948 بودند.
شماره یک میلیون 911، هنوز در اختیار پورشه است
پورشه 911، یک دستهبندی جدید ایجاد کرده و در صدر بهترین خودروهای ورزشی قرار دارد. فقط در سال 2016، 32?365 خودرو در سراسر جهان تحویل داده شد. با این وجود، انحصار خود را در طول یک دهه گذشته حفظ کرده و تبدیل به آروزهای خیلیها شده است. کیفیت 911 افسانهای است. بیش از 70 درصد از تمام 911هایی که تاکنون ساخته شدهاند هنوز هم قابلیت رانندگی دارند. علاوه بر این، نام 911 را دائما میتوان در صدر رتبهبندیهای کیفیت مثل “مطالعه کیفیت اولیه” از موسسه تحقیقات بازار ایالات متحده مشاهده کرد.
شهرت اسطورهای 911، مرهون موفقیتهای بیشمارش در موتوراسپرت است. این خودرو هم برای جاده و هم برای شهر طراحی شده است و هیچ خودروی اسپرت دیگری از این نظر به پای موفقیت 911 نمیرسد.
برد بیش از نیمی از 30?000 مسابقه ریس که 911 در آنها شرکت کرده است، به اعتبار این ماشین نمادین افزوده است. این رکورد، بر تن علاقهمندان به موتوراسپرت خصوصی در سراسر جهان لرزه میاندازد.
تمام 911ها در سایت تولید زوفن هاوزن تولید میشوند
پورشه هرگز از مفهوم پایهای 911 اصلی منحرف نشده است. الیور بلوم (Oliver Blume)، رئیس هیئت اجرایی پورشه میگوید: «اما ما در صدد پیشرفت فنآوری 911، تکمیل و کامل کردن این ماشین ورزشی هستیم، به همین دلیل است که یک خودروی مدرن و نوآورانه است. ما همچنین توانستیم خط تولید این مدل را از طریق مشتقات با موفقیت گسترش دهیم.»
یکی از عوامل مهم در این موفقیت، سایت تولیدی در مقر اصلی زوفن هاوزن است که تمام 911ها در آنجا تولید میشوند. امروزه به لطف یک رویکرد تولید به پیشرفته، تمام اتومبیلهای دو درب 911، 718 باکسر و 718 کیمن و مشتقات متنوع آنها در یک خط مونتاژ تولید میشوند.
کارکنان مونتاژ، در حداکثر 200 وظیفه مختلف متخصص هستند و با علاقه و دانش خود آنها اطمینان حاصل میکنند که تک به تک محصولات پورشه با کیفیتی که از این برند انتظار میرود تحویل داده شود.
ایوه هاک (Uwe Hück)، رئیس شورای کار گروه پورشه، میگوید: «موفقیت 911، بدون کارکنان منحصر به فرد پورشه غیر قابل تصور است. شماره یک میلیون 911 تولید شده و مهمترین نکته آن اینست که همکاران ما آن را هم با همان وفاداری و از خودگذشتگی خودروی اولیه ساختهاند.»
ساخت میشن-ای در سایت زوفن هاوزن، یک دور? جدید در پورشه آغاز شد. و پر واضح است که اگر به دنبال موفقیت باشیم، به کارکنان بسیار متخصص و با انگیزه خود نیاز خواهیم داشت. آنها اطمینان حاصل میکنند که میشن-ای یک تجربه احساسی است، درست همانطور که 911 بوده است و همیشه خواهد بود.
شماره یک میلیون 911 هنوز در اختیار پورشه است. و قبل از اینکه بخواهد مجموعه موزه پورشه را مزین کند، تور جهانی خود را در یک سفر جادهای از هایلند اسکاتلند و اطراف نوربرگرینگ شروع کرده، سپس به ایالات متحده آمریکا، چین و فراتر از آن میرود.
مجموعه اجاره خودرو سورنا سیر یکی از لوکس ترین مراکز اجاره ماشین در تهران دارای لوکس ترین خودرو ها برای علاقه مندان به اجاره ماشین می باشد. |