01-31-2018، 12:34 AM
اتوماسیون اداری تحت وب
تا حالا اتفاق افتاده به خاطر شلوغی تلفن شرکت, مشتری برای دقایق طولانی پشت تلفن معطل شود؟ یا برای رساندن یک نامه راهی طولانی تا شرکت مراجعه کند؟یا کارمندان برای ارتباط با همدیگر و مشتری دچار مشکل شوند؟ یا لازم باشد برای کارها, نامهها و درخواست های زیادی بین کارمندان جابه جا شود در صورتی که به این نامهها نیازی نباشد و کارمندان برای این کارها مجبور شوند به همدیگر نامه یا تلفن کنند
در این شرایط داشتن سیستم اتوماسیون به کمک شما میآید، اتوماسیون ها انواع مختلف برای کارهای مختلفی دارند
در این سیستم ارتباط شما با مشتری از طریق سیستم اتوماسیون انجام میگیرد بنابراین میزان مکاتبه با نامه و تلفن مشتریها با شما به حداقل ممکن میرسد
برخی از مزایا و امکانات سیستم اتوماسیون اداری تحت وب
- سیستم روابط عمومی (اخبار شرکت)
- دسترسی از راه دور به سیستم
- گفتگو و تبادل پیام با مشتری و دیگران کارمندان
- ارسال ایمیل به مشتریان
- ارسال پیامک به مشتریان
- پشتیبانی کاربران
- دریافت اطلاعات از طریق فرمهای روی سایت
- کارتابل اداری
- کاهش هزینهها
- افزایش سرعت پاسخدهی به مشتری
- رضایت مندی مشتری
- سهل و آسان بودن استفاده
- ارسال و پردازش درخواست های مشتری در کمترین زمان ممکن
- ردیابی امور و پیگری سریع درخواست ها
- صرفه جویی در کاغذ