02-07-2018، 11:01 AM
امروزه داشتن وب سایتی مناسب با طراحی قوی شما در امر معرفی خدمات و کالای خود در بستر اینترنت که به یکی از بزرگترین منابع درآمدزایی تبدیل شده است کمک میکند . اما تنها نکته ای که شما در این امر یاری میکند داشتن یک وب سایت نیست بلکه خدمات و امکانات رفاهی که شما در آن برای کاربران خود در نظر گرفتید میتواند کمک به سزایی در این ضمینه باشد . بگذاریم اینگونه بگوییم : شما یک وب سایت طراحی میکنید کاربر وارد سایت شما میشود چرا باید در سایت بماند ؟ چرا باید از سایت شما خرید کند ؟
اینها نکاتی هستند که در بسیاری از سایت ها صاحبان مشاغل بعد از طراحی سایت خود به آن توجهی نمیکنند و بعد از مدتی با عدم بازخورد مناسب سایت خود مواجه شده و طراحی سایت خود را به کلی کنار میگذارند که این امر کاری بسیار اشتباه میباشد. ولی برای اینکه شما در سایت خود به چنین مشکلی برنخورید چه باید کرد؟
یکی از روش هایی که شما میتوانید در آن مشتری خود را به محض ورود به سایت پشتیبانی کنید استفاده از چت روم است با استفاده از آن میتوانید به محض ورد کاربر به سایت از ورود آن با خبر شوید و برای وی پیغام ارسال کنید و به نیازهای وی در سایت پاسخ مناسب دهید و وی را به سوی محصول به صورت درست راهنمایی کنید که میتواند این امر بازخورد سایت شما را بسیار بالا ببرد، از دیگر امکاناتی که چت روم ها به شما میدهند امکان پشتیبانی آنلاین میباشد که شما توسط این گزینه در وب سایت خود میتوانید کسانی را که از کالا و یا خدمات شما استفاده میکنند را هنگامی که با مشکلی مواجه میشوند کمک رسانی کنید که بر کیفیت کارایی شما بسیار می افزاید و بسیار امکانات دیگر ….
در صورتی که تصمیم خود را بر این گذاشته اید تا سایت خود را با چت مجهز کنید میتوانید با تماس با ما بهترین مشاوره در این ضمینه را به صورت رایگان دریافت و از امکانات اینگونه چت روم ها نیز بهره ببرید .