11-08-2017، 01:46 AM
برای بسیاری از مدیران تجاری و صاحبان سایت ها قرار گیری در صفحه اول از اهیمت زیادی برخوردار است. اما اینکه رسیدن به صفحه اول گوگل به چه نحوی صورت می گیرد. از اهیمت زیادی بر خوردار است. در اینجا نکته هایی برای رسیدن به صفحه اول گوگل را برای شما بازگو خواهیم کرد.
اولین قدم ساختن و طراحی وب سایت خوب است. این بدین معنی است که چگالی سایت یعنی حجم کدهای نوشته شده در مقایسه با محتوایی که قرار است بر روی سایت قرار بگیرد کم باشد. اگر شما یک طراحی سایت خوب نداشته باشید انتطار اینکه در صفحه اول گوگل قرار بگیرید انتظار بی موردی است. همچنین از نظر لینک دهید باید میان صفحات شما لینک های مناسبی به وجود بیاید.
شیوه های استفاده از برچسب ها و نیز استفاده از منوهای درختی کمک زیادی به شما می کند.
باید آدرس صفحات شما به درستی انتخاب شده باشد و همچنین سرعت بار گذاری سایت شما باید بالا باشد.
طراحی وب سایت تجارت شما باید به گونه ای باشد که گوگل به راحتی بتواند میان صفحات شما بخزد و خزنده های آن تمام صفحات سایت شما را به راحتی پیدا کنند.
نکته بعدی برای رسیدن به صفحه اول گوگل دارای اهیمت است این است که باید رقیبانتان را به درستی بشناسید. و همچنین باید بدانید کاربران شما به دنبال کدام کلمات کلیدی هستند و باید برای کاربرانتان ارزش قائل شوید و کلمات درستی را برای آن ها انتخاب نمایید.
شما همراه باید خواسته های کاربرانتان را بفهمید و بدانید که چگونه می تواندید خواسته های آن ها را به برآورده سازید و چگونه می توانید کاربران سایتتان را به مشتری تبدیل نمایید .
کلمات کلیدی ای مناسب هستند که بین 500 تا 2200 بار در طول ماه جستجو می شوند و اینکه رقیبانتان در آن دسته از کلمات عملکرد خوبی را نداشته اند.
از شیوه های کلاه سیاه و استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی را مد نظر قرار ندهید و از تکرار بی مورد این کلمات بپرهیزید.
نکته بعدی این است که به فکر تولید محتوای مناسب و خوب باشید.
محتوا و نوشته های سایتتان را از دیگران کپی نکنید حداقل آن ها را بازنویسی نمایید.
نکته بعدی که دارای اهمیت زیادی است این است که باید بدانید بهینه سازی خارجی سایت دارای اهمیت زیادی می توان باشد.
منظور از سئو خارجی سایت فعالیت های خارج از سایت شما است. استفاده از شبکه های اجتماعی و فروم های پرسش و پاسخ و بازنشر مطالب شما باعث می شود که گوگل این را بداند که سایت شما دارای اهمیت است که توسط کاربران بازنشر می شود.
نکته بعدی پیگیری الگوریتم های جدید است که گوگل آن ها را مرتب بروز رسانی می کند، مسئله بعدی رقیبان شما هستند پس شما باید همراه این دو نکته را مد نظر داشته باشید و هر روز آن ها را پیگیری نمایید.
اولین قدم ساختن و طراحی وب سایت خوب است. این بدین معنی است که چگالی سایت یعنی حجم کدهای نوشته شده در مقایسه با محتوایی که قرار است بر روی سایت قرار بگیرد کم باشد. اگر شما یک طراحی سایت خوب نداشته باشید انتطار اینکه در صفحه اول گوگل قرار بگیرید انتظار بی موردی است. همچنین از نظر لینک دهید باید میان صفحات شما لینک های مناسبی به وجود بیاید.
شیوه های استفاده از برچسب ها و نیز استفاده از منوهای درختی کمک زیادی به شما می کند.
باید آدرس صفحات شما به درستی انتخاب شده باشد و همچنین سرعت بار گذاری سایت شما باید بالا باشد.
طراحی وب سایت تجارت شما باید به گونه ای باشد که گوگل به راحتی بتواند میان صفحات شما بخزد و خزنده های آن تمام صفحات سایت شما را به راحتی پیدا کنند.
نکته بعدی برای رسیدن به صفحه اول گوگل دارای اهیمت است این است که باید رقیبانتان را به درستی بشناسید. و همچنین باید بدانید کاربران شما به دنبال کدام کلمات کلیدی هستند و باید برای کاربرانتان ارزش قائل شوید و کلمات درستی را برای آن ها انتخاب نمایید.
شما همراه باید خواسته های کاربرانتان را بفهمید و بدانید که چگونه می تواندید خواسته های آن ها را به برآورده سازید و چگونه می توانید کاربران سایتتان را به مشتری تبدیل نمایید .
کلمات کلیدی ای مناسب هستند که بین 500 تا 2200 بار در طول ماه جستجو می شوند و اینکه رقیبانتان در آن دسته از کلمات عملکرد خوبی را نداشته اند.
از شیوه های کلاه سیاه و استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی را مد نظر قرار ندهید و از تکرار بی مورد این کلمات بپرهیزید.
نکته بعدی این است که به فکر تولید محتوای مناسب و خوب باشید.
محتوا و نوشته های سایتتان را از دیگران کپی نکنید حداقل آن ها را بازنویسی نمایید.
نکته بعدی که دارای اهمیت زیادی است این است که باید بدانید بهینه سازی خارجی سایت دارای اهمیت زیادی می توان باشد.
منظور از سئو خارجی سایت فعالیت های خارج از سایت شما است. استفاده از شبکه های اجتماعی و فروم های پرسش و پاسخ و بازنشر مطالب شما باعث می شود که گوگل این را بداند که سایت شما دارای اهمیت است که توسط کاربران بازنشر می شود.
نکته بعدی پیگیری الگوریتم های جدید است که گوگل آن ها را مرتب بروز رسانی می کند، مسئله بعدی رقیبان شما هستند پس شما باید همراه این دو نکته را مد نظر داشته باشید و هر روز آن ها را پیگیری نمایید.