• ¡Welcome to Square Theme!
  • This news are in header template.
  • Please ignore this message.
مهمان عزیز خوش‌آمدید. ورود عضــویت


امتیاز موضوع:
  • 1 رای - 1 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Title: آدام کلارک : تحقیق درباره کلمات کلیدی مهم ترین اصل سئو
حالت خطی
#1
با پنجمین قسمت از آموزش سئو در سال 2017 در خدمت شما هستیم . در این قسمت قصد داریم تا شما را با مهم ترین کار در سئو یعنی تحقیق درباره کلمات کلیدی آشنا کنیم .

بعد از طراحی سایت و پیاده سازی وبسایت باید به فکر جذب ترافیک و سئوی خود باشید . اگر سایت شما برای کلمات کلیدی غلط رنک بگیرید تنها وقت خود و تلاش خود را هدر داده اید چرا که بازدهی و ترافیکی را برای شما به دنبال نخواهند داشت.

اگر رقابتی بودن کلمات کلیدی را بررسی نکنید باز هم زمان و تلاش خود را هدر داده اید و روی کلمه کلیدی به خصوصی کار می کنید و خواهید دید که با رنکی که انتظار داشته اید بسیار فاصله دارد چرا که بسیار رقابتی است و حتی آمدن به صفحه اول هم فاصله دارد.

دو دلیل بالا موفقیت آمیز بود پروژه های سئو و تصمیم گیری در مورد آن ها را مشخص می کنند.


4 نوع کلمات کلیدی عبارتند از :

Head-term Keywords : این کلمات کلیدی کوتاه هستند مانند : دانلود بازی

Long-tail Keywords: کلمات کلیدی که بیشتر از چند واژه دارند مانند: دانلود بازی فیفا 2017 برای کامپیوتر

Navigational Keywords: کلمات کلیدی که برای نشان دادن یک سایت یا برند خاص به کار می روند مانند: فیس بوک، یوتیوب، جیمیل، الکسا

Informational Keyword: کلمات کلیدی هستند که در برای پیدا کردن در تاپیک خاص استفاده می شوند برای مثال در ابتدا یا اواسط جمله از کلمه چه طور و چرا و چه تعداد و ترین ها استفاده می کنیم.

Transactional Keywords: کلمات کلیدی که توسط مشتریان در گوگل جستجو می شوند و به یک فعال تجاری ختم می شوند مانند خرید پوشاک


در بیشتر موارد هدف قرار دادن head-term ها و navigational ها برای برندها بسیار سخت است و ارزش زمان و کوششی که انجام می شود را ندارد اگر هم ترافیک بالایی داشته باشند از این طرق احتمال ختم شدن به خرید پایین است اما Long tail ها و informational ها و همچنین transactional ها کلمات کلیدی خوبی هستند که در بیشتر پروژه های سئو از آن ها استفاده می شود که به مشتری بیشتری هم ختم می شوند.


دقت کنید مرتبط بودن حیاتی است حتماخاطرات باشد و در تهیه لیست کلمات کلیدی موارد لازم را رعایت کنید.

قبل از اینکه کلمات کلیدی خود را از گوگل جستجو کنید لازم که کلمات مرتبط با کسب و کار خود را روی کاغذ بیاورید.

برای مثال اگر کسب و کار شما فروش پوشاک مردانه است کلمات کلیدی شما به شرح زیر می تواند باشد :

خرید پوشاک مردانه

خرید آنلاین پوشاک مردانه

خرید پوشاک مردانه در تهران



اما کلمات کلیدی که ارتباطی با کسب وکار شما ندارند:

تصاویر پوشاک مردانه

نحوه ساخت پوشاک مردانه

کارخانه جات پوشاک مردانه

طراحی پوشاک مردانه


در همین مثال بالا ما مخاطبان خود را تعیین کردیم بدون اینکه از هیچ ابزاری استفاده کنیم

برخی از استراتژی هایی که می توانیم با آن ها کلمات کلیدی که پتانسیل خوبی محسوب می شوند را شناسایی کنیم:

کلمات کلیدی رقبای خود را بررسی کنید، رقبای شما قطعا مدت ها کار کرده اند زحمت کشیده اند و لیسیتی را قبل از شما آماده کرده اند یکی از ابزراهای رایگان برای این کار استفاده از ابزار SEOBook Keyword Analyzer است اگر صفحه ای را در این ابزار وارد کنید پس از چند ثانیه کلمات کلیدی رقبای شما ظاهر می شود…

/http://tools.seobook.com/general/keyword-density

یکی دیگر از ابزارهای قدرتمند ابزار تحقیق ارگانیک و تحلیل دامنه از سرویس SEMrush است این سرویس در واقع کلمات کلیدی که ترافیک زیادی را به رقبای شما ارسال می کند را شناسایی و تخمین می زند این تخمین ها به واقعیت بسیار بسیار نزدیک است که البته دلایل منطقی دارد که می توانید از این لیست های کلمات کلیدی ارزنده نهایت استفاده را ببرید. این سرویس اجازه استفاده تا 10 کلمه کلیدی را به رایگان به شما می دهد و برای بیشتر از آن می بایست 70$ دلار ماهیانه هزینه کنید.
طوفان فکری برای لیست کلمات کلیدی خود راه اندازی کنید، اینکه تنها از لیست کلمات کلیدی رقبا برای سئو خودمان استفاده کنیم کافی نیست با استفاده از brainstorming می توانید کلمات جدید و کلیدی مرتبط که دارای پتانسیل خوبی برای کسب و کار شما هستند را شناسایی کنید. کلمات کلیدی را با پسوند و پیشوند انتخاب کنید و آن ها را جداگانه نیز یادداشت کنید یا بتوانید با کلمات دیگر نیز ترکیب کنید و در نهایت آن ها را ترکیب کنید که ابزاری رایگان به نام MergeWords Tool برای این کار وجود دارد با این استراتژی به سرعت می توانید لیست طویل و مرتبط را آماده کنید.



پیشوند مانند : خرید ، کجا خرید کنم و …

پسوند مانند: آنلاین ، در تهران و…

کلمه میانی : پوشاک ، پوشاک مردانه و…

ترکیب آن ها: خرید پوشاک مردانه در تهران ، کجا خرید کنم پوشان مردانه و الی آخر
در مقاله بعدی بیشتر به این موارد خواهیم پرداخت . طراحی سایت ، سئووبهینه سازی سایت خود را به سارین وب بسپارید . متخصصان ما بهترین ها را برای شما به ارمغان می آورند .

منبع:طراحی سایت
 
پاسخ
  


پیام‌های این موضوع
آدام کلارک : تحقیق درباره کلمات کلیدی مهم ترین اصل سئو - توسط sarinweb - 09-27-2017، 10:16 AM

موضوعات مشابه ...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  اشتباهات مدیران شرکت ها درباره طراحی سایت ! - آنها چه فکر میکنند؟ sanazkarimi 0 1,863 02-06-2018، 10:01 AM
آخرین ارسال: sanazkarimi
  ۷ نکته طلایی درباره سئو فروشگاه های اینترنتی که باید بدانید itzeroone 0 1,221 01-23-2018، 11:04 AM
آخرین ارسال: itzeroone
  8 راز درباره چهارچوب طراحی سایت را بدانید maryammo 0 1,176 11-25-2017، 09:52 AM
آخرین ارسال: maryammo
  هرآنچه که باید درباره پردازش ابری بدانید – معایب ، مزایا ، خصوصیت ها itzeroone 0 1,042 11-07-2017، 11:46 AM
آخرین ارسال: itzeroone
  با پر بازدید ترین وب سایت ایرانی آشنا شوید sanazkarimi 0 1,065 10-14-2017، 09:31 AM
آخرین ارسال: sanazkarimi
  جلسه سوم سئو : از لیست قوی ترین فاکتور ها تا تحقیق درباره کلمات کلیدی itzeroone 0 1,147 10-03-2017، 05:21 PM
آخرین ارسال: itzeroone
  چطور در کلمات کلیدی ترافیک بهتری بگیریم ؟ آدام کلارک به شما میگوید itzeroone 2 2,256 09-27-2017، 12:19 PM
آخرین ارسال: javiid
  آدام کلارک درباره رنک بالاتر وبسایت ها میگوید + فاکتور های مهم برای گرفتن رنک بالاتر sarinweb 0 1,329 09-26-2017، 10:02 AM
آخرین ارسال: sarinweb
  جلسه دوم : سئو از زبان آدام کلارک متخصص تایید شده گوگل + دانلود کتاب نسخه اصلی itzeroone 0 1,295 09-25-2017، 01:18 PM
آخرین ارسال: itzeroone
  آدام کلارک درباره رنک بالاتر وبسایت ها میگوید + فاکتور های مهم برای گرفتن رنک بالاتر itzeroone 0 1,894 09-25-2017، 12:24 PM
آخرین ارسال: itzeroone

پرش به انجمن:


Browsing: 2 مهمان